Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach, bij zo'n grote game weet je gewoon dat het goed komt, zeker als je de game een beetje gevolgd hebt. Mensen die niet zo van RPGs zijn en die deze gewoon kochten omdat het er wel leuk uitzag, kappen waarschijnlijk toch snel ermee.

2. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker waar, maar beter dat het wel genoemd wordt, toch?

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja vind het niet erg dat ze het noemen, zolang het maar niet enorm het cijfer heeft beinvloed aangezien het maar gaat om een klein stukje in vergelijking met het hele spel.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Je kon het ook in één van die gameplay videos zien, daar lieten ze het begin zien. De basis, dat je dan die taken voor die soort Orc ofzo doet, ik vind dit helemaal geen minpunt. Je moet wat basic taken doen om de feel voor de game te krijgen, de combat, controls...alles. Zoveel andere games hebben dat, RDR had dat ook met dat je paarden moest kalmeren , koeien naar hun stal brengen (of waren het nou ook paarden? haha..) dat soort dingen.

Assassin's Creed 2 had ook een langzaam en liniar begin en ik vond dat geweldig, zo kom je juist echt in de game. :thumbs:

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het heel erg het cijfer heeft beïnvloed als je naar het cijfer kijkt. Ik denk dat de rest van de minpunten een grotere impact heeft gehad.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Was trouwens ook bij Oblivion zo, dat begin. Vind ik zelf geen minpunt (ja na een tijdje is het wat saai als je voor de zoveelste keer een nieuw characat aanmaakt, maar dan race je er ook wel zo doorheen).

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. Maar het lijkt nu toch echt zo te zijn, we hebben er zo te zien echt een topper bij qua RPGs, en wie dat dit gedacht? Ik echt niet, en zoals iemand hier zei...we moeten de boel niet teveel hypen, want dadelijk valt ie toch tegen, iets wat ik niet meer verwacht. Maar door die videos en deze reviews begint dat lastig te worden hoor, niet hypen,maar ik zal mijn best doen ;)

8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben we inderdaad weer een topper. Helaas heb ik geen tijd om hem gelijk te halen.|:- Fallout 3, Fallout: New Vegas en Fable 3 liggen hier nog te wachten

9. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik ontdek net deze game en ziet er echt uit, wacht nu ff met fable kopen}:] maar even vraagje hoe zit het met multiplayer, het zit er in maar kan er niet echt iets over vinden, weet iemand er meer van ? alvast bedankt :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fable III speel ik vandaag uit en Fallout New Vegas is al uitgespeeld. Het uitgebreide verkennen van die games doe ik waarschijnlijk pas na deze game. :+

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hier gaat het andersom. Nu nog bezig met aracnia, als er nog tijd over is voor de 9e ga ik nog ff de RDR DLC spelen en dan TWII.

Daarna komt dan DKS, FNV en als laatste Fable III. Ik ben nog wel ff bezig dus :D

12. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Word blij van de dingen die ik weer hoor, en minder blij aangezien ik een nieuwe xbox dan moet aanschaffen en nu al me vriendin hoor zeuren :)

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    F3:NV ga ik zelfs helemaal niet aan beginnen. Teveel een deja vu gevoel, inclusief bugs (KoTor II anyone?).

Fable 3 lijkt me aardig, maar voelt te casual aan.

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit zegt niks. Ik ga pas bij 100% zekerheid uit als er een week voor release nog geen berichtgeving is geweest dat er weer ergens een TWII magazijn is overstroomt. :x

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Op die fucking VGreleases.com staat ook gewoon voor europa 2011, maar dat moet inderdaad echt onzin zijn.

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem toch echt aan dat het 12 november is... Zelfs in de media wordt gewoon uitgegaan van 12 november...

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ze het weer uitstellen zal ik die Duitsers laten voelen wat een Friese Blitzkrieg is. 8)

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    We hebben een n
    we hebben een e
    we hebben een g
    we hebben een e
    we hebben een n

We hebben negen! :D

20. Zifnap