Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels alle shirts afgerond (ook Votown en Zwolle).

Laatste foto's volgen morgen!

Ik moet alleen nog de spelers aanpassen (physics, stats en appearence)

Ik verwacht a.s vrijdag alles compleet te hebben..... Ik wil hem dan graag even laten 'testen' door Jupiler league kenners... qua sterkten en sterspelers enz.

dus vrijwilligers zijn welkom!

Ik verwacht hem dan zaterdag of zondag definitief de lucht in te knallen!\o/

2. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nu maar eens een OF installeren voor de ps3.Ben benieuwd of het allemaal gaat werken.Dan kan ik mooi een ML offline starten met Man utd:9

3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heerlijk zo'n vader die om de 2minuten internet eruit gooit als je een competitie wilt spelen... ben van 530 nu naar 440 gegaan:mad:

4. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  5. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik die option file's op mijn xbox360??
    wil graag alle premier league clubs origineel hebben, heb geen usb aansluiting op de xbox zitten.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    In de startpost staat een link naar de uitleg.

7. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heb je wel usb poort op je xbox... gewoon je controller port...:p

Zie begin topic van Tyrant

8. okkie1

okkie1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, heb het gelezen en snap het ook,
    Maar heb 2 memory sticks en geen hdd kan ik dan de option file's erop zetten?
    Alvast bedankt

9. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zo, ziet er goed uit man. _O_ Hoeveel uur heb je er tot nu toe totaal aan gewerkt? Vooral die stats een beetje realistisch krijgen lijkt mij een pokkewerk zeg. Ik wil best wel wat dingen testen al heb ik niet zoveel kennis over de teams uit de JL.

10. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! :thumbs: Pff geen idee... ben al paar weken bezig, maar in die logo's bijsnijden wordt je steeds handiger! ;)

Stats, uiterlijk, lengte, gewicht, nationaliteit veranderen is idd K*T werk... |:-

Probleempje waar ik nu tegen aanloop is... dat ik wel weet dat iemand een bijvoorbeeld een middenvelder is... maar dat ik vaak niet kan achterhalen of het een DMF, AMF of SMF is... (dit probleem ondervind ik voornamelijk met wisselspelers).

Top dat je wilt ''testen''! Wat zou je na kunnen gaan? Tenues? Opstellingen?

huidige oplossing is dat ik spelers nu meerdere posities geef....

11. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    wauw super man, echt een rotwerk lijkt mij. Complimenten voor je goede werk!

12. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dniworrom!

Gisteren is niet meer gelukt om line-ups vrij te geven. Vanmiddag de eerste serie ( agovv, almere en sparta)

13. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Kerel, ik wil ook wel testen als ik je daarmee kan helpen.

complimenten_O_

14. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ja, mooi werk, Tuur :)
    Wat betreft de posities van de spelers: Je kan de data van Footbal Manager gebruiken; die is behoorlijk accuraat. Mocht je dat spel niet hebben, dan kan je ook de demo downloaden, die heeft ook al die data en dat kost je dan niks.

15. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff:confused: laatste tijd telkens als ik voor sta word de wedstrijd geanulleerd omdat het verbinding uit het niets verslechterd!?
    het zijn van die mensne die steeds hun kabel eruit trekken en zo geen verlies of winst bij wordt gerekend:mad:
    maar bij mij wordt er zelfs punten afgetrokken:confused: ik word er gek van!

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als de tegenstander zijn internet kabel eruit trekt en hij dus uit xbox live gaat, krijg jij de win + de punten.
    Als jij een verlies toegekend krijgt, ligt het dus aan jou internet.

17. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Tuur,

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat en ik wil ook wel wat dingen testen op gebied van tenues, logo's en ook (basis)spelers. Daar weet ik wel redelijk wat vanaf, de wisselspelers en hun positie zou ik als ik jou was geen groot probleem van maken. Meerdere posities geven lijkt mij een goede oplossing.

18. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook! Wat ik vooral ook merk is dat spelers ook meerdere posities ''moeten'' spelen in real life.... door de smalle selecties... bijna elk team heeft maar tussen de 16 en 18 spelers!

Ik heb ook al wat testwedstrijden (watch match) laten spelen tussen Ajax & RKC (5-2) en Ajax - Sparta (3-0). Ziet er dus wel goed uit qua sterkte.

@t Wayn Rooney: ik had niet anders verwacht!*)

@t HanTerp: Han goede tip, ik heb hier nog wel een exemplaar liggen van vorig jaar! :D

Wat betreft testen hier wat Stats, selectie en line-up van AGOVV & Almere city! Comments welcome!

19. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Joehoeeeeeeeeee, binnenkort ML beginnen met Cambuur! Haha, ziet er heul goed uit Tuur. Ben benieuwd! :)

20. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Tailor speelt volgens mij nu bij WKE in de Topklasse.

Verder zal ik als ik jou was de spelers uit de Jupiler Leauge naast bekende spelers uit bijvoorbeeld Twente, Ajax, PSV zetten om daarmee te vergelijken. Nu was Tailor bijvoorbeeld net zo goed als Alderweireld en dat is niet geheel realistisch lijkt mij?

Verder zijn die testwedstrijden die je hebt gedaan wel tof en nuttig. Zo kun je inderdaad goed zien of de stats een beetje kloppen.

Edit: Leuk trouwens dat je ook sterspelers hebt gemaakt zoals Yildirim. Ben ook wel benieuwd naar zijn vrije trappen stats. :)

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina