[Centraal] MSN Messenger [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij loopt MSN steeds vast na een paar min. Meer mensen last van?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Bij mij wil ie niet eens meer opstarten, krijg gelijk een foutmelding :'-(

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Installeer net nieuwe msn, shit wat is dit belachelijk. Ziet er niet uit en is hartstikke onhandig. Ik ga maar even op zoek naar iets anderssss

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me werd heel de tijd afgemeld nadat hij de nieuwe MSN had geinstalleerd. Ik houd het dus lekker bij deze versie

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Pidgin.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Heb ik even naar gekeken maar vind het niks. Wat was de vorige msn versie.. 14.0 toch?

7. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoooo

ben echt al lang niet meer op msn geweest. Denk dat ik binnekort maar weer een keer online kom en dan al die mensen uit me lijst gooi :), werd op een gegeven moment helemaal gek van al die virussen en zo

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben het MSN wel eens zat geworden Pidgin erop gezet en wat is dit heerlijk clean zeg!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vind de nieuwe MSN niet eens zo gek, van een vriend hoorde ik alleen maar klachten maar opzich vind het ik het meevallen tot nu toe. Alleen wat wel fucking irritant is dat wanneer ik van iemand een link krijg, en ik klik erop dat ik dan elke keer een waarschuwing krijg. Is die shit uit te zetten?

En wanneer ik MSN even wegklik, dan word het ballonnetje in het MSN icoontje al heel gauw wit, betekende dit normaal niet altijd dat je dan offline was? Zodra ik dan het aanklik dan is ie weer groen, zal wel zo horen i guess.

EDIT

Ik gebruik nu ook Pidgin, eens kijekn hoe die bevalt. Qua file transfer en of ik audioclips kan versturen.

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    File transfer is verschrikkelijk traag met Pidgin, voor de rest is Pidgin geweldig simpel. Ik ben ermee gestopt omdat ik wel eens een foto of liedje doorgestuurd krijg en dat gaat met Pidgin gewoon onnoemelijk traag (volgens mij met elk andere messenger behalve WLM, heeft iets met de servers te maken meen ik ooit ergens gelezen te hebben).

De nieuwe WLM vind ik wel prima hoor.

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Iedereen die iets zegt over al die nieuws items enzo. Dit kan je gewoon uitzetten. snap ze dus niet.

12. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu windows live essentials 2011, ik erger me kapot aan dat ik mijn naam niet kan veranderen, ja kan wel maar dan moet ik mijn voor + achternaam invullen en dus pakt hij alleen de voornaam, dus ik kan geen tekens meer gebruiken. Hoe kan ik anders mijn naam veranderen?!

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb die essentials lekker ge-uninstalled en en de oude MSN erop gegooid. Echter zit ik met een raar probleem nu. Ik heb in Pidgin mijn naam veranderd gisteren, een nogal vreemde naam en dat was gewoon even voor de grap, een geintje tussen mij en vrienden. Ik heb het vanochtend nog weggehaald van Pidgin maar het bleef erop staan hoorde ik van mensen.

Dus ik denk...dat ligt gewoon aan Pidgin, en ik ging sowieso de oude MSN weer erop gooien. Maar ook in mijn huidige (oude) MSN blijft die naam staan zeggen mensen in mijn lijst, terwijl er allang heeeeel iets anders staat. WTF!

14. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook gister ff pidgin erop gezet
    geen gezeik met virussen en reclames etc.
    gewoon lekker standaard: smileys en tekst

15. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    msn 2011 verwijderd, me hele PC ging space, had geen internet niks! verwijderd en msn 9 gedownload alles werkt weer perfect en ik heb mijn smillies nog :D

16. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Hmm, de meningen zijn nogal negatief over 2011..

Ik laat het lekker bij build 14.0.8089.726

Lekker uitzenden met de webcam zonder kutkwaliteit videochat!

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Jezus, elke keer als ik op een link klik van iemand in een gespreksvenster crashed hij 8), wat kan ik hier aan doen? Ik heb het al eens verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, dat werkt niet.

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.091
    Iemand?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gedownload en meteen weer eraf gegooid. Proberen veel te 'modern' te zijn.. dus doe mij maar gewoon de 2009 versie, veel strakker design. Love it.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren was alles nog goed en nu ineens als ik mensen een link stuur op MSN, dan word het geen active url, de url is niet onderstreept dan en de persoon kan het dus niet aanklikken. WTF is dit voor bullshit? Bij mij word de link ook gewoon niet blauw, toch kreeg iemand anders op MSN net de link wel. Waar slaat dit op?

Laatst bewerkt: 13 nov 2010

Deel Deze Pagina