[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Van mij mogen ze wel zo zelfde systeem invoeren als met Mass Effect. Ik hoop ook dat dat met een nieuwe TES zal gebeuren.

2. Forty

Forty Guest

Heb net die quest gedaan dat je
    Die ghouls met hun "Great Journey" moet helpen.

Weet iemand wat er met die raketten is gebeurt?

Vind het anders toch een beetje zielig :'-(

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heeft iemand een korte uitleg hoe het nou werkt met dat ammo maken en "omvormen". Snap er namelijk de balle van. Je maakt het ene ammo kapot om er wat anders van te maken, maar :F: Hadden ze wel even een korte uitleg van 2 regels bij mogen geven...

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die zijn hartstikke dood. Je verwacht toch niet, zeker niet die raket die verkeerd gaat, dat ze dat overleven? :9

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Ik heb in het begin al m'n ammo 'gesloopt' =(

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb vanavond eindelijk Fallout 3 weer opgepakt, ik wil toch echt Point Lookout uitspelen en eigenlijk ook alle sidequests in Fallout 3 zelf. De game blijft geweldig en grafisch vind ik het nog steeds prima te doen, en ik heb begrepen dat NV nog net een tikkeltje mooier is, dus das altijd mooi meegenomen.

Vinden jullie NV nou echt beter dan Fallout 3 of ongeveer hetzelfde? Ik hoor van een aantal mensen die (om wat voor gekke reden dan ook ) Fallout 3 , echt niks vonden, en NV dus echt geweldig. Dat zijn dan vooral de ECHTE Fallout fans, van F1 en F2 nog. Is de game echt zoveel beter dan F3 dan? En zo ja...qua what? Me curious!

7. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^zie het als een uitbreiding van Fallout 3. Niets wat veel mooier of beter is in NV.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gebeurde er nou eigenlijk nog iets anders als je die computer kon besturen? Want mijn science was niet hoog genoeg, dus kon ik alleen op de lanceerknop ernaast drukken, en niet aan de computer zitten.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb het spel op de pc en moet zeggen dat ik het toch wel erg pittig vind ivm Fallout 3. Ben nu al aardig vaak doodgegaan, terwijl ik toch de mainquest volgde.

10. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al wanneer er een neiuwe patch er aan gaat komen.
    Terminal laden niet als ik ze wil hacken, komen ze daarna in me sniper vizier te staan.
    Lekker irritant.

Geweldig spel btw.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Heeft iemand enig idee waar ik 2x pressure cooker kan vinden?

12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Een vraagje. Ik ben nog met drie bezig maar nou hoorde ik dat de DLC van Fallout (classic pack heb ik erbij) nog niet werkt. Klopt dit?

13. LordObsidianBBT

LordObsidianBBT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als we toch aan het vragen stellen zijn.
    bij mij liep hij voor de 2e keer vast, alleen nu als ik mijn autosave start(was vergeten te save en ben anders 3u kwijt) zeg hij dat hij DLC nodig heeft die er niet meer is, terwijl ik dat niet had, gewoon normale versie niks bijzonder. Maar iemand anders dit probleem en is er een oplossing of moet is de 3 uur als verloren beschouwen.

14. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er nu ook aardig wat uurtjes opzitten en wat toch het leuke is dat je toch een paar verschillende kanten op kan gaan qua verhaallijn. Of je gaat voor Mr.House verder of Caesers Legion etc. Daarnaast ben ik op dit moment gewoon bezig met gewone side questen en lekker het land aan het verkennen.

Ik moet zeggen dat ik er erg verslaafd aan ben net als dat ik was bij Fallout 3 en ik zeker nog wat uren aan dit spel zal gaan besteden vooral omdat ik ook alle verhaallijnen wil gaan spelen over het verloop van de game.

15. Bun

Bun gallie

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die dit heeft uitgevonden, maar ben gisteren tegen een truukje aangelopen om oneindig veel caps te vergaren! Check de spoiler :)

Vereisten:
    -Toegang tot Primm of Novac.
    -Weten hoe je wint met caravan.
    (-Inventory met items van waarde)

Stap 1: Ga naar Cliff in Novac (dino) of Johnson Nash in Primm (Mojave Express).

Stap 2: Koop items bij Cliff of Johnson, probeer ongeveer op een gelijk aantal bottle caps uit te komen (bijvoorbeeld jij 4000 caps, hij 3000 caps).

Stap 3: Speel caravan en win je caps terug.

Stap 4: Als je nu naar het verkoop menu gaat, zie je dat het totale aantal caps ineens verhoogd is! (Waren het er eerst in totaal 7000, kunnen het er nu 8000 zijn!).

Stap 5: Op deze manier kan je zijn hele inventory opkopen, heeft je contactpersoon geen items meer? Geen probleem! Verkoop items en koop ze gelijk weer terug (zorg weer dat je ongeveer op gelijk aantal caps uit komt). Nu heeft hij weer wat geld wat jij weer terug kunt winnen met caravan. Het aantal caps wat er bij komt is veel hoger dan het aantal caps wat je verliest met de verkoop - koop terug techniek.

Op deze manier heb ik in een half uurtje mijn bottlecaps van 5000 naar 45000 zien gaan, en ondertussen heb ik zijn volledige inventory in mijn bezit gekregen!

Extra variatie voor veel caps en items: Inventory van de merchant helemaal opgekocht? Wacht 72 uur en hij heeft weer een gloednieuwe voorraad. Kopen kopen kopen!!

Tip: Cliff lijkt iets sneller te gaan, hij zet hoger in bij caravan!

16. terror stefan

terror stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel op hardcore en moet zeggen, veel moelijker als fall out 3. daar ging ik gwn hele tijd op een bedje liggen waardoor ik m´n health weer had, nu kan dat dus nie meer en moet ik een uur water drinken om m´n levens weer aan te vullen..:'-( trouwens, ben net door het boomer slagveld heen. wat een kutstuk he!

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is dat op die berg? Ik heb daar nog wel een tip voor misschien. ;)

Zet maar even in een spoiler.

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Weer een vastloper hatelijk...

Het is trouwens veel slimmer om mr house te disablen dan te vermoorden, nu had ik allemaal quests compleet waar ik eerst alles faild had.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoe doe je dat dan precies? Ik koos namelijk voor het andere en had precies hetgene meegemaakt waar jij ook al bekend mee bent.

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem toch ook gewoon in leven laten? Was een van de keuzes. Hij hangt er bij mij ook een beetje levenloos bij momenteel :emo:.

Die Boomers zijn trouwens geniaal, al die big guns _O_

Deel Deze Pagina