Countdown is een rare. Geluk speelt een grote rol. Soms spawn je zo slecht daar maar je hebt ook geluk soms. Ik vind het raar dat mensen mogen spawnen op de topfloor van de map aangezien het een powerposition is. De liften vind ik ook vervelend. Het is iedere keer een kwestie van geluk dat je de juiste lift pakt. Countdown vind ik echt zo'n random map waarin players elkaar alleen maar backstabben op puur geluk. Verschillen in K/D liggen ook altijd veel lager bij Countdown als bij andere maps. Je ziet nooit iemand positie nemen of flanken. Pure chaos heerst er. Ik denk dat sommige mensen dit leuker vinden. Zelf haat ik het.
Wat ik vaak meemaak is dat ik iemand kill en gelijk in m'n rug word geschoten door de zelfde persoon. Dit is natuurlijk niet alleen op Countdown maar in heel Reach. Zo kwaad kan ik daar om worden dat ze de hele respawn hebben verkloot. Waarom geven ze niet ieder team hun eigen respawnpoint + spawnprotection zoals in H3? Werkte prima imo. Ben je ook gelijk van die stomme deathspawns af!
Laatst bewerkt: 31 okt 2010