[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Net Revolutionary Road voor de tweede keer gezien. Blijft even aangrijpend. Een van de beste films ooit gemaakt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Zojuist Moon gekeken...

Scifi is altijd een beetje ver van mijn bed show geweest, maar Moon is een beetje, net als District 9, wat menselijker en actueler gebracht dan die typische scifi dingen als Star Wars enz. Moon vind ik dan ook echt wel een hele toffe film, het geeft IMO een toekomstbeeld wat met niet al te veel fantasie realisitisch kan worden genoemd.
    Beetje kort, maar wel zeer interessant.

7.8/10!

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ben meestal te lui om een review te plaatsen. Maar goed, net Jonah Hex gezien.

Combinatie van Actie, Western, Sci-Fi en misschien een heel klein beetje horror, als je goed zoekt. Niet goed, wel gewoon vermakelijk. John Malkovich speelt de baddy in deze simpele popcornflick, waarin ook Megan Fox haar opwachting maakt. Er zijn ergere dingen om naar te kijken. Desondanks wel een matig verhaal, matig acteerwerk (al speelt Josh Brolin best een goede Jonah Hex), vermakelijke actiescenes en hier en daar wat leuke komische noten. Als dit in je straatje ligt dan zeker gaan kijken. 6/10.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Soms kwam er echt grap uit het niets. Ik kwam soms niet meer bij van de slechte grappen.

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond hem best wel okee. :) Het einde stoorde mij juist niet, ik was echt bang voor een of ander gezapig einde waarbij wel alles goed komt.

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Gister Inlourious Bastards gekeken. Die opening scène, WOW _O_. Heel goed gedaan. Rest van de film was ook vermakelijk, vooral de bar-scène.

8/10

Net The Social Network gekeken. Erg vermakelijke film, en best leuk om te zien hoe Facebook is ontstaan.

7.5/10

Vanavond naar Devil toe, ben benieuwd.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    IK vind het concept van het einde wel goed, maar het is gewoon niet lekker uitgewerkt. Ze hebben geen reden om
    zelfmoord te plegen,je hebt niks te verliezen.. Kan je beter dagen wachten tot de mist weggaat/het leger komt ofzo (ik bedoel, het gebeurt in Amerika... Alsof het leger dan niks doet ). Ik mis gewoon de overlevingsdrang

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, ja die met dat paard o.a.. Gaat nergens over.

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Binnenkort maar eens naar Jackass 3D.
    Vond deel 1 en 2 ge-wel-dig, en hoopte toen zo erg dat een derde deel kwam.
    En tadaa!

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Als je er zeker van bent dat je in een stilstaande auto weer een of ander freakbeest over je heen krijgt, of als die kans in ieder geval supergroot is dan snap ik die keuze voor een humanere dood wel. Overlevingsdrang houdt ook ergens op (zeker omdat dit om het rationele groepje ging).

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Olo, sorry. Even niet aan gedacht. Heb 't nu maar zelf tussen spoilertags gezet want onze goede moderator Matrix was blijkbaar pila toen ie 't probeerde;).

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja ik weet niet, vind dat je beter kan schuilen in die auto en hoopt op redding. Die hele rit onderweg hebben ze maar 1 gigantisch beest gezien en werden ze niet aangevallen , dus een kans hadden ze misschien wel om langer te overleven. Ik zou in ieder geval doen om te zorgen dat m'n zoontje het overleeft..

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Net Hard Candy gezien. We hoopten de hele tijd dat het ons op het einde duidelijk werd, maar toen kwam er echt een klote einde. 8) Kan iemand me het uitleggen? :9

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Geniale film imo. Is ook echt in slechts 18 dagen geschoten. Maar wat valt er niet aan te volgen?

Op het dak zegt ze zijn geheimen te bewaren als hij zelfmoord pleegt. Doet ie uiteindelijk ook, maar vlak voor hij springt trekt ze haar belofte in. Vrij duidelijk toch? :+ Ik bedoel als hij onschuldig was zou hij toch nooit springen? Wat vond je btw van de castreer scene :D Die voelde ik toch wel ff in me kruis branden hoor...

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Net Star Trek (2009) gekeken en verbaasde me toch wel wat voor gave film dit was!
    Ik heb nooit echt star trek gekeken maar weet de basis wel een beetje.
    Deze film heeft mijn aandacht goed vast gehouden!
    Goede acteurs en mooie Sfx.
    8,5/10

16. ExQuiZ

ExQuiZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de 50e keer inmiddels denk ik Berlin Calling aan het kijken. Voor iedereen die een beetje in de techno scene zit, film over duitse ondergrondse techno met inde hoofdrol DJ Ickarus. 8/10

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vreselijk, vreselijk. Als ik ook maar een beetje erbij nadacht had ik al zoiets van "oooeeeh". :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jonah Hex

Had een lange tijd geleden een keer een trailer gepost maar is toen totaal van de radar verdwenen. Maar zag Pascal zijn post dus gelijk even binnen gehaald

Verhaal is flinterdun en oppervlakkig maar dat is bij veel Comics zo imo. Redelijk leuke mix van actie en Sci-Fi idd en het sfeertje is tof gemaakt. Maar ze proberen soms Comic achtige dingen erin te gooien maar komt niet goed uit de verf zoals met meerdere scenes. Het is iets teveel losse stukken en dus moeilijk om het "verhaal" te volgen. Overall is het een gewone lekkere wegkijker voor een avondje met een redelijke hoofdrolspeler een altijd goede bad guy Malkovich en eindelijk een niet vol geplamuurde Megan Fox.

7/10

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag de premiere van The Walking Dead gekeken. Wel is waar een serie, maar toch wel waard om te melden. Want wat was het heerlijk, ben zelf een grote fan van 28 days later. En kwa sfeer en kwa opzet had het er wel iets van weg. Geregiseerd door Frank Darabont (The Shawshank redemption), zonder twijfel voor iedereen een aanrader die van zombies houdt.

En verdient hier stiekem ook een plekje als thread 8) (maar ben zelf te lui om een goede startpost te maken).

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Beetlejuice

Heerlijke Tim Burton stijl en humor, de special effects zijn zo nep dat het weer cool wordt :D

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina