DE oplossing is echt HEEEEEEELLLLLLLLL SIIIIIMMMMPPPPPEEEEEELLLLLLLLLL voor een dev met ballen
Voor een game mode anders dan TDM moet je je echt kwalificeren. Bv, ik doe maar een gooi (ter verbetering vatbaar, maar ter inllustratie), je mag per dag 3 potjes ObjectRaid doen, als je dan niet genoeg punten hebt (en punten scoor je exclusief door objectives zelf te halen) dan mag je die dag niet meer meedoen.
Met zo'n systeem MOET je wel aan de objectives denken. Je MOET een keer assault spelen om zo'n ding te armen (en daarmme punten te krijgen). Ga je lekker 3 potjes snipen voor je eigen k/d, dan is het gedaan, bye, bye, next time better.
Zo filter je de mensen eruit die ECHT ook voor de objectives gaan.
Het is maar een idee, maar de gedachte is dat je je plaats in zo'n gamemode echt moet verdienen/bewijzen.
En dan is bv Free-for-all of straight TDM de vergaarbak waarin iedereen mag meedoen.
Zoals gezegd, je moet ballen hebben als DEV om zoiets te implementeren en gebalnceerd uit te denken, maar het is volgens mij makkelijk mogelijk (en ook in andere games zoals racers of zo, gewoon een echte qualification)
Het probleem dat sniperboys niet aan de objectives schijnen te denken is al zo oud als objectbased gamemodes zelf. Check bv BC2 maar, vanaf dag 1 demo was dit probleem EXACT hetzelfde
Klik om te vergroten...