Hetgeen inderdaad heel vreemd is, aangezien maar een percentage van ALLE dashboard-gebruikers F1 2010 speelt.
Het sarcasme druipt er vanaf De update zal er met een paar dagen wel zijn.. en anders wacht ik nog wel ff.
Ik hoor alleen maar slechte verhalen wat betreft die update.. geen force feedback meer op je stuur, sommige sturen werken niet meer.. slechte zaak weer met codemasters, ben ik niet gewend van hun race games.
Is het iemand al eens opgevallen dat de volgorde in de pitlane aangepast wordt. Als bijvoorbeeld Redbull kampioen wordt bij de teams staan ze het volgende seizoen vooraan in de pitlane... Leuk detail
oh ooh: http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316 Ze hebben het forum gesloten, zoveel gezeik kregen ze (terecht natuurlijk) van die PS3 "patch".. vandaag is die PC patch ook uitgekomen, ik kruis mijn vingers wat betreft de 360 patch maar met deze prutsers aan het stuur (lol) heb ik geen hoge verwachtingen.
valt de patch tegen dan op de ps3? zo ja, kun je voorbeelden van noemen wat de minpunten dan allemaal zijn?
Codemasters: Laat ons en vooral Ome Willem niet in de steek. Dit is begint echt een team order soap te worden.
Maar wordt hij nu wel of niet gereleased voor de Xbox???? Het is dat er een leuk spel onder de motorkap zit, want anders had ik geen F1 2010 meer in huis. Is trouwens wel een verontrustende trend aan het worden: 'buggy' (tot gamebreakers aan toe) games releasen. Dit helpt de game industrie niet.