Plant vs zombies zojuist gekocht, kende het niet. Aan de reacties te zien is dit een koopje. Sowieso, Bellsprout
Wat is een beetje een fatsoenlijk racespel voor op de iPhone? Ik zag toevallig in de App Store bij de Top 25 betaald, 'GT Racing: Motor Academy' van Gameloft staan voor €0,79 staan. Hij kreeg goede cijfers en de graphics zagen er ook goed uit (HD graphics). Ook veel gelicenseerde auto's en tracks dus dat is ook wel in orde. Voor de rest nog aanraders?
Ik vond die niet zo leuk. Need for Speeds Shift vind ik wel grappig. Er is sinds kort een nieuw spel uitgekomen: Reckless Racing. Check maar ff op Youtube ofzo
Wanneer komt er een nieuwe angry birds? En zijn er nog wat andere spellen die wat voorstellen en binnenkort uit komen?
Ik probeer in Installous een app te vinden genaamd: The Gentle Alarm, zag er namelijk een artikel op iPhone Club over. Natuurlijk krijg ik dan allemaal apps met het woord ''Alarm'' erin. 64 pagina's doorzoeken .
Denk dat je nog lang op een nieuwe Angry Birds kunt wachten, als je een totaal nieuwe deel bedoelt Updates voor Angry Birds met nieuwe levels & achievements zullen er sowieso nog wel komen dit jaar. Voorlopig nog ff niet, Angry Birds Halloween is net uitgekomen
Zag het vanmorgen ja, alleen worden je reeds behaalde highscores niet meteen meegenomen voor de leaderboards! Kan dus weer helemaal opnieuw omhoog gaan springen !
Zou ik misschien een aantal XBW-ers mogen toevoegen aan de game center? Lijkt mij wel leuk om scores en achievements van andere XBW-ers te checken .
ik speel nu zombie farm heel veel, maar weet iemand hoe/vanaf wanneer je meer dan 16 zombies kan hebben zodat ikgrote invasies kan doen??
World Series of Poker is vandaag gratis! De nummer 1 poker app voor de iPhone! Maakt ook gebruik van Game Center, downloaden dus ! Ook gratis: Monster Trucks Nitro! Doet me beetje aan Trials HD denken !
Ik ben nu vanaf 19.30 achter elkaar game dev story aan het spelen. Weet niet wat ik er aan vindt, maar moet mijn eigen console bouwen... Vreemd.