[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    26 november volgens de laatste berichten. :F:

Mijn ps3 keyboard heeft zojuist Duitsland verlaten (besteld via amazon.com), dus hij zit eraan te komen!

2. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gisteren de hele middag rock band 3 op mn ION drum rocker gespeeld (drum pro mode, expert). Zo gaaf dat je nu eindelijk kan zien wanneer je bijvoorbeeld een groene bekken of een groene tom moet spelen. Het wordt nu wel erg realistisch! Top spel!

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe kan ik die Rock Band Network tracks downloaden?
    Ze staan op 'currently unavailable' bij mij....

ps: iemand interesse in een Beatles drumstel? :+

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet in ons landje helaas...
    Als je echt graag RBN tracks wilt hebben kun je een UK/US account aanmaken en daar punten opzetten om ze te downloaden.

5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dus de game is uitgesteld? Vorige week bij Bol besteld met release datum van 29 oktober... Had helemaal zin om dit weekend weer te spelen... Eind november nu?

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mijn keyboard + game wordt verwacht op 4 november en mijn drumstel op 5 november. Gelukkig komt de game eerder dan het drumstel :D. Het is altijd nog eerder dan hier in de winkel, zeker als hij nog verder wordt uitgesteld.

7. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn keyboard bundel staat nu op:

01.11.2010:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum

Dus dat wordt als TNT een beetje haar best doet, morgen rocken! :cool:

8. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij dus ook volgens TNT :). Maar Amazon gaf aan dat het waarschijnlijk 4 november wordt. Dus misschien morgen al spelen, dat zou geweldig zijn. Hopelijk is er iemand thuis en anders hoop ik dat ze het bij de buren afleveren :).

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Mijn keyboard is afgeleverd! Alleen, zit ik nu lekker in Barcelona dus kan ik nog niet spelen! Wat kan het leven hard zijn! ;) :+

10. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zelfde verhaal hier een beetje ik zit nu in Servie dus ik kan Rock Band 3 ook nog steeds niet spelen :+, ookal is hij nog niet verzonden door GCShop natuurlijk, hopelijk wanneer ik terug ben is dat wel zo.

11. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik vragen wat jullie totaal (in euro's) kwijt waren bij het importeren van de game + keyboard (en hoeveel zijn de verzendkosten)?

Ik heb nu alleen de losse game en wil eigenlijk ook graag de keyboard. Alleen is de keyboard zonder game ook vrij prijzig in Nederland (90 euro).

12. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik was ongeveer 240 EUR kwijt voor het Pro Drumstel, Keyboard & de game inclusief verzendkosten.

13. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt nu eindelijk de keuze of je met drummen de drumfills aan of uit wilt zetten...gelukkig! Ik vond het altijd zwaar irritant als je zelf wat moest invullen tijdens een nummer om dan pas de starpower te activeren (want dat liep nooit helemaal lekker en het drumgeluid was anders als tijdens het nummer). Als je drumfills nu uit zet dan loopt het nummer gewoon helemaal door en moet je af en toe alleen op groen slaan om de starpower te activeren...ideaal :thumbs:

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja dit vind ik ook wel een verbetering. Ik heb nogal lag, dus je kan nooit in het ritme een toffe fill maken. Met m'n vorige tv kon dat wel. Voorheen vond ik het wel erg tof altijd om zelf drumfills te maken, maar met lag is het niet echt leuk. :+

15. BoudieNL

BoudieNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wohoo, amazon heeft via de TNT offcourse vandaag mijn keyboard + game geleverd. Helaas moest ik 5 minuten later vertrekken naar werk :mad:

Kan niet wachten om morgen ochtend lekker te gaan rocken. Hopelijk werkt mijn oude ION drum kit voor RB2 ook nog met RB3 anders heb ik daar niks meer aan:confused:

Kan niet wachten!

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb hem binnen. Alleen de keyboard + game. Maar dat maakt niet uit. Dan kan ik daar mee beginnen in ieder geval.

Drums nu ook binnen. Zowel keyboard als drums even gespeeld...

Mijn eerste indruk? Overweldigend, niet normaal. Deze zet echt alle muziekgames opzij. Wat een geweldige game. Het keyboard spelen is wel erg lastig in het begin, maar te doen. Je moet echt op easy/medium beginnen met de pro mode, anders is het echt heel lastig. Pro Drums kan je gewoon spelen zoals je gewend was, alleen opletten of welke drum je moet raken. Ik ga snel weer verder.

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Best Rhythm game ever!! _O_
    Keyboard is echt vet om te doen. Kan een paar nummers op expert maar meeste speel ik op medium/hard.

Normaal vind ik het niet echt interessant om dingen te gaan practicen maar op keys is dat wel erg vet. Als je dan eenmaal zo'n stukje kan en je raakt het ook helemaal in een solo run van het liedje geeft dat echt een goed gevoel hehe.

Pro Drums zijn ook veel toffer dan ik had gedacht. Snel maar een blauwe cymbal halen zodat ik het optimaal kan spelen.

Oja, heb ook alle DLC van vandaag gedownload. :)

Trouwens, iedereen die een keer zin heeft in een potje online moet me maar toevoegen :).

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  18. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens Eurogamer slechts 200 euro. Als dat klopt dan ga ik het wel proberen!

20. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Jammer dat ie pas zo laat uitkomt :mad:. Ik ga niet zo'n nepgitaar kopen met 100 knoppen, ik wil het echt spelen (tenzij het echt aanvoelt, maar dat lijkt mij sterk zonder snaren over het fretboard).

En dat is nu het mooie van Rock Band 3. Je hebt nu ook het idee dat je het echt speelt. Het gevoel wat in alle vorige music games ontbrak, komt wel los in Rock Band 3. Geloof me, het is héérlijk.

Keyboard is vrij lastig. Ik ben maar begonnen met de training, maar ik speel het heel anders dan dat er staat op het scherm als tip. Ik speel de linkerkant trouwens met mijn linkerhand en de rechterkant met mijn rechterhand. Want dan zeggen ze, zet je duim daar etc. Ik snap daar echt niets van.

Anyway, ik speel Pro Keys op medium. Ik moet nog even het gevoel ontwikkelen waar de knoppen zitten en dat zal wel even duren.

EDIT: Ik heb wel 1 nadeel gevonden en hopelijk komen ze hier nog wel via een update of iets. Om zelf je nummers te spelen (Free session). Het lijkt mij toch erg cool om zelf te oefenen met nummers die je graag wil spelen, maar niet beschikbaar zijn in Rock Band. Nu is dat alleen voor de drums beschikbaar, maar het zou het helemaal compleet maken als het ook kan met de gitaar en de keyboard en misschien zelfs je eigen nummers in elkaar te zetten.

Laatst bewerkt: 3 nov 2010

Deel Deze Pagina