New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een groot verbetering vind ik.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er op zich wel mooi uit, maar ze hebben het toch weer voor mekaar gekregen om de quick guide nog slomer te maken. :mad:
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Bij mij is hij juist vele malen sneller. Zowel het dashboard als de guide button.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Bij mij inderdaad ook, dus het is een verbetering. Ook de marketplace vind ik juist overzichtelijker nu!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand die de voice chat al heeft getest?
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Na die update kan ik niet meer draadloos op internet via xbox nog iemand last van ?
     
  7. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de update niet downloaden?
    Iemand hetzelfde probleem?
     
  8. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de dashboard wel mooi maar toen ik er naar keek kreeg ik spontaan hoofdpijn:{
     
  9. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg heel die update niet eens geinstaleerd. Geeft aan 'Update Failed' check connectie enz... maar weet bijna zeker dat ik gewoon verbinding heb. Las op internet dat heel veel mensen hier last van hebben en dat ze na vele malen restarten het probleem opgelost kregen, maar bij mij uiteraard weer niet :emo:

    Heb ook al een mailtje naar xbox support gestuurd alleen nog geen reactie terug gehad. Heb ook al de nieuwe update op cd gebrand en in mijn xbox gedaan en dan moet-ie volgens microsoft automatisch opstarten. Nou dat gebeurd ook niet, geeft gewoon de standaard update aan. wie weet raad??
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind hem nice, ziet er clean uit + met mijn Bad Company 2 theme ziet het er goed uit.

    Nu eens kijken wat onze grote Amerikaanse vrienden allemaal hebben gekregen wat wij niet hebben. Altijd handig zo'n Amerikaanse account. :+
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  11. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien te weinig ruimte op je hdd?

    Dat was bij mij net het geval. :)
     
  12. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de standaard schijfruimte van de Xbox en heb nog 225 MB vrij. Ik heb expres geen harde schijf of memory card op me xbox omdat ik maar 1 spel heb en heb ik genoeg aan me schijfruimte op me xbox.

    Maar mocht dit het probleem zijn dan moet ik voor een nieuw uiterlijk -waar ik weinig om geef- weer geld neerleggen omdat microsoft zo graag wil dat ik hun nieuwe dashboard gebruik? :{
     
  13. Dokter V

    Dokter V Achiev Ho

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het dahboard niet mooi. Alles is zo strak en recht toe recht aan, ik vond dat schuine/in de diepte wel wat hebben als je bv door je Friends navigeerde.

    En de guide button is inderdaad nog slomer geworden en is veels te wit. En je Xbox Gold- kleurtje is bij mij Xbox Orange geworden :+
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap er echt niets van,ik kan dus draadloos op xbox maar als ik een spel wil opstarten valt mijn verbinding weg.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Mischien dat ze het op de uiteindelijke versie verbeterd hebben (ben nu niet thuis dus kan niet checken) maar op de beta van gister was het dus NIET mogelijk om trailers te kijken, game marketplace had geen video sectie meer en de video marketplace brengt je, na een irritant lange wachttijd, naar de zune videos waar nix over games staat.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kom op, heb je uberhaupt wel gekeken? 8)

    Games & Addons > Video's.
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik moest echt lachen...

    Ik denk, ga even die tutorial door, want misschien geven ze aan wat er is veranderd en wat je waar kan vinden. Nee, ze leggen uit wat je met je leftstick kan doen. Wat de A & B knoppen doen... wtf?

    Verder, de stijl. Te strak. Het deed mij echt denken aan FIFA 11 op de 1 of andere manier. Ik vond het oude ook nou niet echt geweldig, maar dit is zeker geen verbetering.
     
  18. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde probleem, kan halo reach niet online spelen.
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Apart, ik wil mijn Avatar bijwerken waarbij hij de verbinding verbreekt terwijl juist voor het bijwerken hij zegt dat je dan verbinding met Xbox Live moet hebben.
     
  20. Nofear

    Nofear Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam dit net tegen in een ander topic:

    Xbox Dashboard update mislukt?
    Mocht op een of andere manier een Xbox Dashboard update mislukken of ondervind je problemen na het updaten, dan kun je het volgende uitvoeren om een mislukte Xbox Dashboard update te verwijderen: Druk, terwijl de console is uitgeschakeld, de Connect-knop op de console in en houdt deze ingedrukt. Schakel de console in door op de aan-/uitknop op de console te drukken en wacht tot de console is opgestart. Laat nu vervolgens de Connect-knop los en de mislukte Xbox Dashboard update wordt verwijderd.


    Als ik dit doe verwijderd hij dus die achtelijke xbox dashboard update die die bij mij niet wil instaleren op 1 of andere manier. Maar kan ik dan wel online of blijf je disconnected???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina