Hebben meer mensen hier last van? Ik word gevraagd om de update van xbox live te installeren maar om de een of andere reden werkt dat niet. De internet verbinding werkt perfect.
is bij mij na 2 keer gelukt! komt waarschijnlijk ook omdat ik maar eén keer per laptop-opstartsessie verbinding krijg. - dus ik moest mijn laptop ook een keer opnieuw opstarten.. maar werkt nu prima
Bij mij werkte hij ook niet, en in 1x uit het niks (naar 5 min nergens aan te zitten), begon hij spontaan met updaten!
Hier werkt het ook niet: ik log in, hij zegt er is een update, gaat deze installeren en zegt dan direct dat de download mislukt is .... Grumble .... Zeker te druk ....
Zelfde problemen hier, can't download the update etc.. Edit: check dit http://support.xbox.com/en-gb/Pages/xbox-live/xbox-live-status.aspx Edit :2 gelukt, je krijgt een wit scherm met een groen balkje, en een nieuwe intro bij het opstarten.
Bij ging het vanmiddag in één keer, zonder problemen. Echter kom ik nu achter dat Fifa 11 steeds blijft vasthangen wanneer een pop-up komt met de melding/vraag over Passport... Iemand anders ook hetzelfde probleem of weet wat de oorzaak/oplossing is?
1. Modem en router stekker eruit halen 2. Wacht een minuut en plug beide weer aan 3. Xbox weer aan en updaten !