[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Kent iemand een site waarop staat hoe ik die demon doors open krijg?

2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    fable.wikia.com

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Of binnekort of het is er al een walktrough op xbox360achievements.org
    die linken je meestal wel door naar forum threads met lijsten info

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Of de guide van Bradygames als ik me niet vergis.

Ik heb hem zelf nog niet, knap he. :+:+

5. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het wel mee eens eigenlijk, ook

Dat die 'revolution' scene niet episch was. Eerst doe je veel moeite om vrienden te zoeken voor de strijd, dan is er 'opeens' een revolutie. En ja, je moet door de straten vechten enzo, maar er is niet echt een inleiding voor. Opeens zit je middenin de revolutie. Voelde een beetje gerushed aan, net als die darkness die er opeens was zoals je al zegt.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    co-op werkt hier erg goed, let je wel erop dat beide NATS's steeds open zijn?
    Het is inderdaad simpel, maarja dat vond ik Fable 1 en 2 ook. Ik speel het voor het beleven van het sprookje, ik vind het prima. Dat laatste, ik vind het eigenlijk wel prettig, in Fable 2 zat ik juist te kloten met menus, submenus, nog meer submenus. Het duurde ook weer even als je iets in het voorbeeldplaatje rechts wilde zien. Ik vind dit systeem meer easy plug en play achtig.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar wat is het nut van de co-op wanneer de game zo simpel is? Dit begrijp ik niet helemaal. Het lijkt me juist erg saai om dan te gaan co-oppen. Begrijp ook niet waarom er geen uitdagende quests komen wanneer je de game complete hebt. :'-(

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Snap je dat serieus niet? Ik vind het super gezellig om met (real life) vrienden via xbox live samen Fable te doen. Beetje zoeken naar verstopte items, lekker overpowerd zijn en bandits aanpakken. Wat albion doors. Ik vind het in co-op eigenlijk 2 keer zo leuk allemaal. Vooral ook omdat degene die joint ook nog items kan meenemen enzo _O_

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik trouwens achterlijk vind: het ontbreken van de Black Dye. Dat dit vlak voor de release eruit is gehaald en binnenkort als DLC komt voor 80/180 punten is al helemaal te stom voor woorden. :F:

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Co op nog niet gespeelt maar denk ook wel dat hem vet is :p

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    yess.. beide nat types zijn open.

ja maar je kan de game dus uitspelen zonder dood te gaan (ik probeer dat maar voor een uitdaging)

ja dat menus is subjectief.. maar een menu gaat veel sneller als je dat door hebt. gelukkig zijn de items in fable niet geweldig veel dat het een groot probleem vormt

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er is een patch onderweg:

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Mooi, en dan hopen dat de bugs er uit zijn als ik hem binnenkrijg :)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben nu ook koning, voelt echt geniaal aan om macht te hebben in een videogame 8).
    Zelf voor de keuze gegaan om
    j e broer te laten leven. Ook al had ie mijn chick vermoord aan het begin, hij hoeft niet dood. Voor de rest ben ik een perfecte koning. Heb ook al genoeg geld voor wanneer de Darkness eraan komt!

Heb de game even van mijn HDD gegooid en daarna er weer op en heb nu gelukkig geen last meer van vastlopers. Alleen vind ik het echt een minpunt dat ik Jasper niet hoor, echt een verschrikkelijke bug want ik wou juist John Cleese horen. Vooral als je nagaat dat een Simon Pegg als Ben al genius in de game, John Cleese moet dat keer 9000 zijn. Ook al geprobeerd om iemands game te joinen en terug te gaan naar mijn game, maar de bug is er nog steeds! :mad:

Trouwens er was ook een sidequest waar iedereen het erover had dat plaats vond in Bowerstone ofzo waar je een kind moest redden of iets dergelijks in zo'n slavenhandel fabriek? Nooit tegengekomen, eruit gehaald ofzo? (Hoop niet dat het die quest is die gebugged was bij mij en nu verdwenen is.)

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  15. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je hier ook zo makelijk rijk net als in deel II?

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook op Hdd staan maar ik heb soms last dat het spel even blijft haperen op vertraagt tijdens de jobs.

Die quest ben ik nog niet tegengekomen maar lijkt me wel leuk.

Ps. 1000 post :p

17. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat haperen tijdens jobs is ook hinderlijk, want dan mis je net je x/a/y en dan moet je weer opnieuw beginnen :')

Ging net weer poging doen, maar sanctuary had ineens allemaal blackhole's tussen de deuren met wolkjes ofzo, en het spel wou niet meer starten.. zoek t uit :+

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gehad maar als ik een job start gaat het goed maar naar even verder te doen blijft het hangen en druk je mis .

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, zeker als je GS gaat gebruiken voor je handenwerk. ;)

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met GS ?

Deel Deze Pagina