Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zeg even dat je sarcastisch bent, please!

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nog even geduld hebben :p

3. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er hier ook mensen die hem juist voor de PS3 gaan aanschaffen?(voor degene die 2 consoles hebben?) of is het allemaal diehard 360 hier ;) ?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kom er idd meer tegen dan andere spelers...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Goh ik zou het niet weten maar als ik een klein gokje zou moeten wagen speelt het merendeel op de 360.

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    dat nieuwe dashboard vind ik eigenlyk best chil,, die nieuwe look in het wit enzo:p en de mp lijkt cartoon achtig, maar is wel vet:thumbs:

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    M'n oren beginnen wel te bloeden als je op de Xbox Guide knop drukt :'-(

8. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    uiteraard het merendeel;)
    mijn vraag is meer uit nieuwsgierigheid, voor degene die cod misschien liever wel op de ps3 spelen, om welke reden dan ook.

9. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie het over het nieuwe dashboard in het Black Ops topic?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik heb beide console maar peins er niet over om een multiplatform shooter voor de ps3 te kopen. Vooral vanwege de friendslist op de 360 maar ook PSN en de PS3 controller spelen daar wel een rolletje in

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    xbox controller ligt ook veel lekkerder in de hand.

12. bleisboi

bleisboi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ps-3 controller is veels te klein en je kunt niet eens in een party:confused:

ff ontopic: ik heb gewoon een countdown op me bureaubladachtergrond geplaatst tot wanneer black ops uitkomt:p
    misschien beetje zielig,,maar heb er te veel zin in_O_

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch hilarisch hoe er een hoop mensen klaagden op Treyarch met WAW (god mag weten waarom, prima campaign,vette zombie mode,online werkte gewoon goed,alleen had ik niks met de maps) ze verwachtten ineens alles van MW2, die viel tegen...en nu prijst iedereen Treyarch de lucht in, hmmmmmm. :)

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    haha lol hoe doe je dat wil ik ook *)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Met WaW hadden ze het grote nadeel dat ze weer terug gingen naar WWII.

Na COD, 2, 3 was iedereen blij verrast door de eerste Modern Warfare (en terecht) en WaW leek oppervlakkig een stapje terug te zijn. Maar inhoudelijk was het dat wat mij betreft zeker niet. Al moet ik zeggen dat ik de campaign niet heel bijzonder vond. Maar alle kleine verbeteringen aan de multiplayer en de toevoeging van Zombie mode was wel degelijk een sprongetje vooruit.

16. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik ben dan ook benieuwd volgende week! Vast en zeker wel mensen die hem vrijdag proberen te kopen

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dit dus ...

Heb niks en zal nooit iets hebben met WW2 shooters (flight is een ander verhaal)

18. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ìn zowel de zombie mode als de campaign zit blood/gore. In campaign kan je zelfs armen en benen eraf schieten met een shotgun.

Trouwens vraagje voor de experts, In MW2 had je red dot sight en holographic sight. Wat is nu precies het verschil tussen deze en de voor/nadelen? En in Black Ops heb je ook een Reflex sight, wat is daar anders aan dan een red dot/holographic?

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  20. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het bloed en afchieten van ledematen doet treyarch altyd wel realistich. Maar serieus ik vond cod 5 een erg leuke game , uiteindelijke de leukste cod tot nu toe door de zombies en ww2 wat ik wel gewoon tof vind, cod 4 vond ik voor het eerst natuurlyk helemaal geweldig maar dat kwam omdat ik voor het eerst met allemaal nieuwe wapens speelde. Cod 2 vind ik ook erg chill en leuk. Echt ww2 oorlogvoeren door huizen en woestijnen, Cod 3 vind ik ook best leuk, wel ietsje minder maar tog. En mw2? niet zo eerlyk gezegd, ik had er meer van verwacht, en black ops?tjaah das met zombie mode terwyl je jfk en fridal castro speelt en vette mp en vette campaing(door treyarch) ik vind dat treyarch op het moment betere cod games maakt:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina