[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

1. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    ben nu weer een uurtje aan de gang geweest... maar krijg al meer de neiging om heel hard te gaan schreeuwen of een controller richting de tv te gaan smijten..

Die super achterlijke spawn plekken... mensen weten op den duur dat het team daar respawnt dus snippen maar... zo'n game ga ik ook direkt weer uit.
    En inderdaad dat soort team based games zijn echt leuker met een paar vrienden die hun kop gebruiken. Sector control met mongolen gaat nergens over..

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kan iemand uitleggen wat het taktische is?

Ik heb het idee dat je te weinig opties hebt. Zeker in die objective based mode. Je kunt dan 2 of 3 routes kiezen, maar bijna geen zijwegen. Komt er dus op neer dat de vijand (en jij) altijd verwacht dat er iemand langs die route komt.

Zo wordt het een kwestie van heel langzaam het hoekje omkijken en schoten nemen.
    Dit is dan meer een kwestie van wie heeft het meeste geduld dan tactiek.

Wellicht zie ik het helemaal verkeerd hoor.

3. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff ben volgens mij nog nooit zo gefrustreerd geweest. Zoals een aantal mensen op deze pagina al zeggen, ze snappen er niks van... Staat een bom scherp, zit helft van m'n team lekker te campen en te snippen. Dit is echt een game voor snipers, bah!

@BigSyke, objective based modes hebben inderdaad weinig route mogelijkheden. Je moet gewoon keihard vechten. Langzaam hoek om kijken, dan word je neer gesniped of de langste route nemen met veel dingen om je heen voor cover.

Als DICE nou een slot op aantal snipers zet....

De spawn plekken zijn idd erg slecht uitgewerkt helaas.
    Probeer al een week meer dan 1000 punten te halen door objectives te aanvallen of te verdedigen maar nee... (mijn hoogste tot nu toe is 749)
    Probeer nu nog even de hoogste Tier 1 level te halen, dan gaat deze game de deur uit.

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Tering zeg, wat zit deze game vol met bugs. Hoe vaak ik wel niet een missie helemaal opnieuw moet spelen omdat een teamgenoot ergens anders blijft steken, gewoon blijft staan of gewoon niks doet. =(

5. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    dat had ik dus ook.. zo'n missie dat ik met een andere gast op een snowscooter naar een plek moest maar die gast zat vast met zijn scooter tegen een muurtje en daar bleef die maar bij omhoog racen... heb hem op den duur maar een bump verkocht en toen ging het eindelijk verder.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vaak helpt het als je ze even in hun been schiet of even tegen ze aan drukt. Maar het blijft irritant, ik ben gekapt met Tier 1 mode omdat ik te vaak overnieuw moest beginnen door zo'n bug

7. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben het over EA hè. Die willen dat Dice nieuwe DLC uitbrengt ipv bugs fixet. (of Danger Close).

8. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of de hele sniper class eruit halen \o/.

9. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Wat doen jullie allemaal in die SP dan?:9 heb maar 1 echte vervelende bug tegengekomen, tot ik een deur niet meer in kon lopen... de onzichtbare muur.

En in MP een zwart beeld na het laten vallen van een predator missle (sort off), rest niet echt last van bugs. Geen bugs waar ik last van heb althans:)

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook alleen de bug dat die gast niet verder loopt in het laatste level.
    Je moet net pech hebben om ze tegen te komen.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had in mijn eerste normale playthough ook bijna geen bugs, maar juist net in Tier1 mode wel heel vaak. En juist dan is het irritant omdat je binnen een bepaalde tijd moet zijn en geen checkpoints hebt

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het helemaal irritant idd , tier1 kan me wat.. heb het geprobeerd maar ik krijg er echt grijze haren van en ik game nog steeds omdat ik het leuk vind :9

13. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe valt tier1 best mee:), beetje run&gun op AI dat echt te achterlijk is.

Maar hoe halen die gasten op de leaderboards zulke tijden?8) eerste level bijvoorbeeld. tier1 time is 25minuten. Ik doe het in 17minuten, maar er zijn gasten die het in 5 a 7 minuten doen:eek: terwijl je stukjes hebt dat je character rondkijkt of praat en je niks kan doen (tussenfilmpjes in pov) dat al tegen de 2minuten komt8)... heb je nog 3 tot 5 minuten om door de rest te banjeren:+

Laatst bewerkt: 1 nov 2010
  14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien tellen de filmpjes niet mee?

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond of morgen even voor die achievment dan heb ik bijna 1000 G

16. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    jawel tijd tikt door op stukjes waar je niks kan. Bijvoorbeeld bij missie 1 als je die ali van het balkon trapt. Tijd loopt door maar je kan niks doen8)

Kan je dat skippen dan?:emo: of zijn mensen gewoon zo snel?:+

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd vreemd die AI maat van je is mega sloom..

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan niks op tegen een goede combat mission imo. Vooral als je wint als attacker zijnde is dat erg bevredigend:) team assault doe ik haast nooit. Dan doe ik wel mw2.

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  19. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je dat nu pas speelt dan , ik speel eigenlijk niks anders dan combat missions !

Weet iemand ook of met de DLC die vandaag uitkomt er ook nieuwe maps voor CM erbij komen ?

20. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Fijne mode dat combat mission :thumbs:

Deel Deze Pagina