MOH stats saven niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door Carnivore1313, 2 nov 2010.

1. Carnivore1313

Carnivore1313 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen,

ik ben nieuw hier. Ik ben ook al enkele dagen MOH aan het spelen en nadat ik 'm wat gewoon geworden was, vind ik de multiplayer eigenlijk best wel ok.

Maar ik heb een klein probleem.
    Als ik de leaderboards bekijk, dus via de xbox, in het spel, via career, sta ik gewoonweg nog op 0. Ondanks dat ik toch al behoorlijk wat skill verzameld heb. Zo'n 2100
    Maar in de leaderboards sta ik dus over heel de lijn op nul, nul rank, nul stats, nul kills....
    Hoe komt dit? En beter, wat doe ik mis? Of wat doe ik er aan?

Mvg
    Kurt

2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal wel aan de EA servers liggen. Dus dat is binnenkort wel over tenzij het net zo gaat als BF:BC2 daar ging het niet echt snel met die servers.

3. Carnivore1313

Carnivore1313 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar heu, begin ik dan met rank 0 eens ze de servers in orde hebben?
    Niet dat dat zo'n ramp is, maar iedereen loopt dus met een rank rond, en ik heb ondanks m'n prestaties nog niks.

4. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Loopt iedereen nog wel met een rank rond. Dan zal ik het ook niet weten.
    Heb er niet zoveel verstand van. Misschien kan iemand anders je op dit forum
    nog wel helpen.

5. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
  6. Carnivore1313

Carnivore1313 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  7. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de top van de leaderbords zijn zichtbaar. Dus als je niet in top 10.000 staat dan zie je inderdaad geen scores staan. Als je op RB drukt dan zie je de leaderbords van je Friends, dan zie je wel je score staan.

8. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    je stats worden wel opgeslagen. Ze zijn alleen niet zichtbaar bij jouw online
    Kan liggen aan de EA servers, of een bug.. heb er zelf nog geen last van namelijk:)

edit: en wat hierboven staat kan ook voorkomen, je scores zijn niet hoog vergeleken met anderen op de leaderboards

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  9. Carnivore1313

Carnivore1313 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok. Ik zie idd de top 10
    maar dan, op hetzelfde scherm, heb je een lijn, onder de top 10, waar jij dan staat... en daar staat bij mij alles op 0, ook het aantal gespeelde uren etc...

Als ik RB doe, is 't helemaal leeg, want mijn vrienden -voor zover ik er heb zitten blijkbaar nog allemaal op MW2 :):

10. Carnivore1313

Carnivore1313 Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Je heb gelijk, bij Friends staan m'n stats er wel, dus 't is eigenlijk niet zo erg.
    Ik dacht dat ik gewoon geen graad had behald of zo. Maar da's dus 't geval niet.

Bedankt voorde reply's.

Deel Deze Pagina