Jammer dat ie pas zo laat uitkomt . Ik ga niet zo'n nepgitaar kopen met 100 knoppen, ik wil het echt spelen (tenzij het echt aanvoelt, maar dat lijkt mij sterk zonder snaren over het fretboard).
En dat is nu het mooie van Rock Band 3. Je hebt nu ook het idee dat je het echt speelt. Het gevoel wat in alle vorige music games ontbrak, komt wel los in Rock Band 3. Geloof me, het is héérlijk.
Keyboard is vrij lastig. Ik ben maar begonnen met de training, maar ik speel het heel anders dan dat er staat op het scherm als tip. Ik speel de linkerkant trouwens met mijn linkerhand en de rechterkant met mijn rechterhand. Want dan zeggen ze, zet je duim daar etc. Ik snap daar echt niets van.
Anyway, ik speel Pro Keys op medium. Ik moet nog even het gevoel ontwikkelen waar de knoppen zitten en dat zal wel even duren.
EDIT: Ik heb wel 1 nadeel gevonden en hopelijk komen ze hier nog wel via een update of iets. Om zelf je nummers te spelen (Free session). Het lijkt mij toch erg cool om zelf te oefenen met nummers die je graag wil spelen, maar niet beschikbaar zijn in Rock Band. Nu is dat alleen voor de drums beschikbaar, maar het zou het helemaal compleet maken als het ook kan met de gitaar en de keyboard en misschien zelfs je eigen nummers in elkaar te zetten.
Laatst bewerkt: 3 nov 2010