Oktober alweer. [gt]705389[/gt] Ben ik nu blind of hebben ze de enige must buy van deze maand vergeten? (DJ Hero 2 ) Rest wacht ik allemaal nog wel af.
Fable 3, fallout las vegas, Force Unleashed 2, Castlevania!!! Enslaved lijkt me ook wel geinig, medal of honor, vanquish, Kirby trekt mijn aandacht ook wel maar heb geen Wii dus dan houdt het op....Dus tja genoeg games die mijn aandacht wel hebben
Games die interessant zijn voor mij zijn overduidelijk CoD: Black Ops en Assassin's Creed: Brotherhood. Twijfel nog om ze beide te halen bij de release. Misschien dat ik Assassin's Creed: Brotherhood ga bestellen bij MO, voor 45,-.
Ik wil momenteel alleen nog Fallout hebben. Fable valt vies tegen wanneer je het voor de 2de keer speelt. De game bevat te veel gemiste kansen. Misschien dat ik ook de nieuwe Two Worlds ga halen.
2010 vind ik beter dan 2009 . Wii: Super Mario Galaxy 2, Epic Mickey, Kirby. DS: Lufia, Dragon Quest, Layton, Kingdom Hearts. PSP: God of War, Kingdom Hearts 360: Rock Band 3, RDR, Alan Wake, Darksiders, Reach Toch wel geweldige games (PS3 speel ik niet, staat er wel 1 bij mijn pa, maar daar ben ik nooit). Eigenlijk maakt Lufia dit al mijn jaar qua games . Heerlijk