[PC] Starcraft II

Discussie in 'Games' gestart door Orcrist, 19 mei 2007.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Erg nice, alleen jammer dat ik op 't werk zit en daar steaming video is uitgeschakeld :p

Hopelijk komt ie binnenkort op YouTube op één van de bekendere commentatorskanalen van Husky, HD, Crota of PsY...

2. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.livestream.com/tuski/video?clipId=pla_43f1cb94-c869-4d01-ad30-4deefdaa7dd9
    Vanaf 1 uur en 10 minuten ongeveer door Artosis en Tasteless, wonen in Korea en qua inhoud 100x beter dan youtube commentators.

3. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
  4. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Slayer_Boxer tegen NaDa was erg leuk om te zien, hoewel het bij mirror matchups op z'n klein scherm met lage resolutie soms lastig te zien is welke units van wie zijn. In het algemeen vind ik mirror match ups wat minder leuk om te zien, na tien minuten ben ik in die andere kwartfinale (ZvZ) afgehaakt. Maar bij Slayer_Boxer en NaDa moest ik gewoon blijven kijken, vooral omdat het Slayer_Boxer is :) Dus over een paar dagen hoop ik zijn halve finale ook weer te zien...

Ik zag gisteren trouwens ook nog een erg vermakelijke TvZ op YouTube; ace match 7 van onze Neerlands trots ret in een King of the Hill toernooi georganiseerd vanuit www.sc2casts.com, zie http://sc2casts.com/cast1341-ret-vs-qxc-Best-of-7-SC2Casts.com-KOTH-Showmatch. Het gaat 40 minuten van je leven kosten... :p

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg Ret al een tijdje, hij speelt af en toe Craftcup. Zo briljant dat de creep soms gewoon in de base van zijn enemy loopt. 8)

Je moet trouwens ook eens FoXeR (BoXeR) vs KyrixZenith kijken, dat was een match in de GSL van eergisteren. Beste match die ik ooit gezien heb. Banelings counteren met marines. 8)

6. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Falqo

Falqo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik zou wel eens tegen wat nederlanders willen spelen ipv randoms.
    Add Falqo als je zin hebt, charactercode is 988:)

8. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb echt al een maand niet meer zelf gespeeld :x Ondertussen wel erg veel VOD's gezien, iemand nog de GSL gevolgd?

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die spelen, en het enigzins kunnen? Het liefst gold/plat/low diamond niveau.

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hoe is die online custom shit, is het een beetje zoals Warcraft met van die uber custom games met TDs etc?

Vond dat basis bouwen enzo nooit zo geweldig maar die Tower Defense en Hero maps waren echt meesterlijk _O_

11. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de game ook al weer zeker een maand niet gespeeld .. :mad:

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    TD heeft zijn eigen selectiefilter dacht ik.

Game haperde een beetje dus nog ff wachten en dan met de nieuwe pc weer verder/echt beginnen.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heeft er iemand een 7 uur guest key over? Ik twijfel om het spel te kopen maar ik wil het eigenlijk eerst proberen. ;)

14. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb volgens mij nog een Guest Pass liggen, stuur me een PM en ik stuur je de code...

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Bedankt voor de key. ;) Nu even de download aanzetten en het spel morgen maar eens proberen.

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb het spel nu geinstalleerd en het is echt tof! Ik heb alleen nog niet veel online gespeeld, iemand die wat tips heeft over wat ik allemaal moet bouwen enz?

17. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt eraan welk ras je speelt :p

Heb je de Single Player al gespeeld?

18. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nu vooral bezig met Terran en ik heb ook nog geen singleplayer gespeeld, ben alleen bezig met de multiplayer. :)

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook van de week begonnen met Terran, speelde eerst Protoss/Zerg. Terran is het moeilijkst. :+

20. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina