Hallo, Ik heb een vraag ik heb een xbox arcade en ik speel alleen live af-en-toe als ik een nieuwe spel ehb speel ik hem uit en heb daarom niet zoveel MB geheugen nodig. Maar nou zit ik met een probleem, ik heb de update geinstalleert op m'n xbox. En nu heb ik opeens 23MB over, Kan ik deze nieuwe thema ergens verwijderen? Je kunt alleen namelijk Spel starten, en eventueel muziek luisteren. Niet meer niet app's van twitter/facebook. En de oude thema vond ik zelf 'chiller'. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Met vriendelijk Groet, Tankless
Volgens mij kun je de update niet meer verwijderen. Misschien als je een oudere dashboard van internet download en via een usb-stick op je Xbox installeert(weet niet of je kunt downgraden, ben bang van niet). Kijk ook even of je op Live bent ingelogd nu, want ik zag gisteren in eerste instantie ook niets van Facebook en zo tot ik een keer uit en inlogde. Verder zou ik je aanraden om je geheugen uit te breiden met een USBstickje. Haal er 1 van 8 of 16 GB en je kunt weer even vooruit. Zo duur zijn die ook niet meer.
Jammer, bedankt iig bedankt, maar ik weet niet welke USBstick ik moet voor xbox. Maakt dat uit welke ik doe? Of moet het special 1 gemaakt zijn van microsoft.
Nee dat hoeft niet per se een geheugenstick van MS te zijn. Je moet alleen zorgen dat je USBstick fat32 geformateerd is. Lees anders dit even door dan moet het goed komen: KLIK
Je bedoeld deze: De update van een USB-flashstation of een schijf te installeren Op uw computer, gaat u naarhttp://www.Xbox.com/support/systemuse/xbox360/console/systemupdates.htmen volg de stappen voor het bijwerken van de console-software met behulp van een USB-flashstation of te kopiƫren van de update van een DVD of cd. Ga naar voor meer informatie over het bijwerken van de consoleSupport.Xbox.comen zoek naar "bijwerken de console." Naar boven Want dat hoef je niet te doen namelijk, dat is de update die je gisteren al gedaan hebt. Sla die stap maar over. PS. Ik zou wel een USBstick gebruiken die je over hebt of verder niet gebruikt voor andere zaken. Ik weet niet of het mogelijk is om de stick nog voor zowel de xbox als je pc/laptop te gebruiken
Lijkt me een goed plan. Als je die dan gebruikt om je savegames, downloads en zo op te slaan dan moet je meer dan genoeg ruimte hebben.
Na het installeren van fable 3 is bij mij de hele live connectie eruit gevlogen. Ik kan nu niets, ook geen updates downloaden. De medewerker van xbox heeft mij ook geadviseerd de upload via usb of cd op de xbox te zetten. Ik heb het bestand gedownload en het zip-bestand uitgepakt. De losse onderdelen op de cd gebrand en in de xbox gestopt. De xbox herkent het niet. Niet op cd, niet op dvd en niet op de usb. zeer fustrerend aangezien ik fable en fallout heb liggen en hier dus niets mee kan!! Iemand advies??
Welk type Xbox heb je en hoeveel geheugen heb je nog? Doet je Xbox helemaal niets meer of kun je nog (sommige) spellen spelen?