[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Looks like Dex found himself a new fuckbuddy.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik vind het seizoen voorlopig nog zwaar onder de maat, mist toch wel kwalititeit tov vorige seizoenen.. jammer :'-(

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn deze aflevering was weer echt heel goed. Elk Dexter seizoen heeft ook even tijd om op gang te komen, dat is nu niet anders. Ben alleen benieuwd hoe ze vanaf hier verder gaan. Hoop niet dan Quinn zoals Doakes gaat worden want dat kennen we wel een beetje.

4. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik vond m ook weer erg tof!

Dexter ook echt bij die kerel; "Die-Die" *knak* :+!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je bent volslagen mesjogge :D

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ja en nee. Seizoen 5 begon imo erg goed, maar de meest recente episode viel me toch even een partij tegen... IGN gaf het een 9, en hoewel ik het vaak oneens ben met IGN vind ik de reviews van Dexter meestal recht voor zijn raap correct. Vooral de "humor" (ja ik heb gelachen om de masuka scene en de wrapped dude scene) klopte gewoon voor geen meter. Haalde alle spanning weg uit de aflevering. Ook Julia Stiles inbreng vind ik echt tergend... Ik bedoel als ik die chick wil zien kijk ik wel 10 things i hate about you (fuck girlfriends :D ). Hoop dat de volgende aflevering beter is, anders hou ik het misschien wel voor gezien. Ook qua acteerwerk vond ik ep 6 zwaar onder de maat. De warehouse scene was echt tergend slecht geacteerd. Zowel door Stiles als door C. Hall ongeloofwaardig en de serie niet waardig geacteerd. Mja is ook maar een mening. 1 ding is nu wel zeker: Breaking Bad beats Dexter op elk, maar dan ook elk vlak.

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Probleem vind ik dat het nog geen echte kant op wil gaan.. De problemen die op het pad komen worden veelste snel weer opgelost. Het wordt tijd dat ze eens 1 verhaallijn oppakken en daar een goede spanningsboog omheen bouwen want nu is het noch vlees noch vis.

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Strange, naar mijn mening is er nu toch echt duidelijk een rode draad ingewerkt voor dit seizoen, in andere seizoenen was de rode draad ook pas wat later in het seizoen bekend (seizoen 2 als uitzondering waar Dexter zelf wordt gezocht). En die humor was juist geweldig, ik heb hard gelachen om Masuka. Julia Stiles, tja, vind het eigenlijk niet echt storend, en aan het acteerwerk stoor ik me allerminst, die is gewoon goed te noemen naar mijn mening al ben ik geen expert, iedereen komt geloofwaardig over.

Nee, ik ik vind dit seizoen tot op dit moment een stuk beter dan de vorige 2 seizoenen, alhoewel ik het familieaspect in de vorige 2 seizoenen kon waarderen, is de lonely Dex voor mij toch een stuk leuker om naar te kijken.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ook wel beetje blij dat Dexter er weer gewoon alleen voor staat. En ik snap het gezeik op dit seizoen ook niet. Acteerwerk is prima. Julia Stiles doet het ook heel goed. Misschien dat sommige mensen gewoon een hekel aan haar hebben, maar ze doet toch echt vrij weinig fout.
    Dat missen van een rode draad ben ik het ook niet mee eens. Er zit al een vrij duidelijk verhaallijn in, en zeker na deze laatste episode
    Neem aan dat Dexter en Lumen dus op jacht gaan naar de rest van die pervs die Lumen hebben verkracht e.d.
    De humor is awesome en de spanning is er zeker. Die laatste episode spreekt mijns inziens alles tegen wat de haters van dit seizoen als argumenten in hebben gebracht.

Maargoed, als je het niet leuk meer vind om naar te kijken is dat jammer idd. Dan kun je misschien maar beter afhaken, maar ik denk dat je er spijt van krijgt.

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dit seizoen tot nu toe ook leuker dan de laatste twee seizoenen.

Vond het alleen een beetje jammer in deze aflevering dat Dexter zo makkelijk kon insinueren dat die man in plastic die andere man had doodgeschoten. Lijkt mij dat je even naar de doodsoorzaak van die man in het plastic gaat kijken..

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nou nou, ik heb echt geen 'hater' hoor :emo:
    Ik vind gewoon dat Dexter iets minder is dan normaal, zeg toch nergens dat het slecht is.

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wurgsex...

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dude. 8)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    8)

Er staat toch mist kwaliteit tov vorige seizoenen?
    En het is zwaar onder de Dexter maat ja :p.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had je die bewegingen aan het einde niet gezien van Masuka?:D

Wat ik overigens erger aan die episode vond...
    ...is dat er amper vraagtekens werden gezet bij het feit dat Dexter zijn auto precies naast dat hok met die dode gasten had gezet. Dat kan logischerwijs toch geen toeval meer zijn? En hoezo hoorden die leden het niet dat Dexter die gast naar de grond sloeg en hem al wurgend achter zich aan trok? De beelden oogden alsof ze heel dichtbij waren.

Maar verder vermakelijk.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    En dan breekt de een zijn nek, en de ander stikt door plastic rond zijn keel? Knap.

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je maar beter op moeten letten toen Masuka 't uitlegde;)
    Maar ik moet toegeven dat het qua logica nogal uit de bocht vliegt. Voornamelijk met deze laatste aflevering. De crimescene had toch wel iets meer raadsels dan Masuka kon uitleggen denk ik.
    ook het weggespoelde bloed en idd de geknakte en gewurgde nek.
    Maar misschien komen ze er de volgende aflevering nog wel op terug ofzo.

Ik vind 't alsnog zeker niet onder de Dexter maat, al mogen ze wel wat minder vrijheiden nemen in de logica.

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet sowieso een rapport komen neem ik aan, en daar kan je moeilijk Masuka theorie in verkopen. :+

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Begrijp wat je bedoelt, maar vind dat geen kwaliteitsverlies inhouden. Kan me er wel in vinden dat die laatste moord wat makkelijk werd weggemoffeld. Vind ook die Lumen nog altijd niet erg overtuigend. Maar de serie an sich is gewoon zo sterk in de basis dat wat mindere aspecten het niet minder leuk maken. Sommige series kunnen best wat tikjes hebben.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja, en gelukkig lijkt het na deze episode zich te gaan concentreren op 1 ding, en dat is alleen maar goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina