[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie kan mij helpen ik wil wat vragen maar ik weet niet hoe je dat in een spoiler moet zetten. al

2. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    tekst [/.spoiler]

Zonder dat puntje tussen '/' en de 's'.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    poep
    Quote me maar.
    @ Badstreak: just gtfo. :+

4. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er bent, dan zit er rechts een soort paspop, en daar kun je het zien (dacht ik)

Spel staat nu niet aan dus kan t niet nachecken atm.

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zodra je op start drukt zie je rechts 2 menu's, 1tje met gameinstellingen en waar je kan saven en daarnaast een menu met je stats waaronder ook je alignement.

6. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kun je aan 100 punten komen om verder te kunnen in browerstone

Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  7. jonathanx

jonathanx Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hoi Susanne, je komt verder door Quests te doen voor de inwoners van Bowerstone. Dit gaat het gemakkelijkst via Start (de Sanctuary) en dan naar de landkaart, klik op A. Dan kan je via Y alle quests zien en dan kan je er eentje uitkiezen. Dan wordt je geleidt naar de bestemming en dien je het gouden spoor te volgen ("the glowing trail") om je quest te starten. Je kan ook met de bewoners praten en kijken of ze wat nodig hebben, maar dat is misschien een beetje omslachtig.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad dat bedoelde ik testrax dus maar was nogal moeilijk op allemaal via de chat te typen :p

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Hoe zien jullie characters eruit?
    Speel al zo'n 5u, en heb nog steeds m'n prinspakkie aan..gewoon origineel. Alleen wat magicshit nu omdat ik zo'n hoog level heb. Vind mn kapsel wel best zo, baardje erbij. Alleen een tof nieuw armor zou wel dope zijn..
    Waar kan je toffe kleren kopen? En goeie zwaarden/guns? Die hammers moet ik niet want die vechten ook langzamer..toch?
    Zitten er ook weer legendary swords en guns in?
    En wat is die Create a Villager handel allemaal?
    @ hierboven: klopt, verder kan je ook per gebied zien hoeveel keys je kan halen en shit (goud, zilver), weet je meteen of ze in dat gebied zitten of niet. Handig,maar geeft misschien het zoekplezier weg.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In bowerstone market kan je bij de kledingzaak een tof harnas kopen. In Brightwall een highwayman kostuum die er ook heel tof uit ziet. Vind het wel heel jammer dat je character zelf niet zo heel veel veranderd kwa uiterlijk als je goed of slecht bent.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Alleen de kilt, boots & gloves. Royal tattoos en een nieuw kapsel.

Dat heb ik ook nog steeds niet gevonden. Je kunt met een bepaalde code je eigen dorpsbewoner bouwen met ook een eigen quest. Maar ik heb nog nergens gevonden waar je dit kunt doen.

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind jammer dat hij gewoon niet mee praat.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er nog andere kledingzaken en blacksmiths? Ik ken alleen die van Brightwall en Bowerstone. Er zitten weinig echte steden in het spel.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Niks in Aurora? Moet daar alles nog doorzoeken. :+

Moet toch wel zeggen dat het koning gedeelte toch wel niet zo boeiend is uiteindelijk.
    Na de mainstory kan je niks meer doen als koning, wauw (DLC zeker wel :emo:). Stelde sowieso niet echt veel voor, revolutie viel ook wat tegen. Dan ben je koning, wat keuzes maken, Darkness komt, je vermoord je vriend en de Darkness is ook dood, einde.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Och ja, klopt. Je hebt er dus 3.

16. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    http://lionhead.com/fable3villagermaker/

Dat kan hier als het goed is.

Iemand een idee hoe je je gold van Kingmaker(android app) over kunt zetten naar Fable? Ik ben er tot op heden nog steeds niet achter en alle beetjes gold helpen wel.

Ik heb ook nog steeds dezelfde kleding als in het begin. Alleen een beetje met verf aan de slag gegaan en een andere haardracht gekozen.

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is iemand dit meisje/vrouw al tegen gekomen? Zag haar in de gametrailers review maar bij mij in het spel zitten alleen oude/lelijk vrouwen

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dat is Elise, het vriendinnetje van de male hero. Dus als je een female hero speelt zul je haar nooit tegenkomen.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat is het meisje van het begin in de game. (Of jijzelf volgens mij als je als vrouw speelt)
    Badje was sneller. :cool:

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    aw ik speelde female, vandaar ;)

Deel Deze Pagina