Call of Duty: Black Ops [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Shotguns worden nu primary weapons maar las op een forum dat er maar 1 attachement per shotgun komt en de Olympia krijgt er geen! Wel belachelijk want zo zorg je ervoor dat mensen juist alleen maar SMG en AR gaan gebruiken. Ook de ironsight van de SPAS-12 slaat nergens op..

Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blij dat de shotguns primary worden :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik las net onderstaande omschrijving van Black-Ops door de BBFC (rating organisatie)

Activision's mega-blockbuster Call of Duty: Black Ops has been given an age rating of 18 by the BBFC.

It contains "strong bloody violence and strong language".

The game passed with no cuts made.

The classification reads (do not read on if you're avoiding spoilers):

"Call of Duty: Black Ops is a military first-person shooter in which the player takes the role of a member of an elite CIA covert action team operating during the Cold War and attempting to stop the threat of a Soviet chemical weapons project.

"The violence takes the form of the player's involvement in gun battles with various enemies in which an array of contemporary weapons such as automatic rifles, pistols, grenades and other types of explosive ammunition are available, along with larger weapons such as missile launchers which are carried on ships, helicopters and road vehicles. The player can also access bladed weapons for stealth attacks and hand-to-hand combat.

"The battles are intense and conducted from a first-person perspective with impacts registering as blood spurts which vary in strength depending on the weapon and the range at which it is used. More powerful weapons can also cause dismemberment with resultant gory detail and enemies can be set on fire. Although dead bodies can sometimes be used as shields against enemy attacks there is no opportunity to inflict post-mortem damage on downed victims.

"Whilst most of the intense fighting action, in which the player encounters hordes of enemies, does not linger on injuries or carry a personalised edge, some stealth attacks in which a knife is used to slit an enemy's throat contain more of a focus on the damage inflicted and some of the non-interactive cut-scenes contain stronger bloodshed. For example, in the assassination of a political leader where the action plays out in slow-motion."

Those "stronger, more focussed moments of bloody violence" were what pushed the age rating up from 15 to 18. There are also lots of people saying "f***", and teenagers under 18 can't be doing with that.

Call of Duty: Black Ops will be released worldwide on Tuesday, 9th November.

Die paar regels die ik Bold heb gemaakt vielen me erg op omdat
    JFK in de zombie mode zit. Is 1 en 1 dan 2 en gaan we in de singleplayer de moordaanslag van JFK meemaken?

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaat denk ik over Fidel Castro :)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar die leeft toch nog :+ Of wordt het een mislukte poging? Zou het zelf wel leuk vinden om vanaf de grassy knoll Kennedy te snipen

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    wil je het echt weten?:+

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    zit een achievement in het spel als je fidel dood maakt met 1 kogel, helaas is het een dubbelganger :p

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee niet echt maar speculeren is wel leuk (ik heb geen zin om te werken)

edit:// kut, kon het toch niet laten om in Sjorrit's spoiler te kijken :+

9. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Daarvoor stond ie in spoilers ;p gisteren was er een filmpje online gezet waar je de hele eerste missie kon zien, zodoende dat ik hiervan wist.

10. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Stop asjublieft met antwoorden in spoilers :+.
    Is namelijk moeilijk te lezen als je op je mobiel zit..

11. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de 9de lekker vrij s'ochtends naar de saturn/bartsmit de game halen en de hele dag ongestoord fraggen, ik heb er nu al zin in :):):):):)

12. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    11 en 12 nov vrij hier :)

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    9de 10uur uit van school en de 10de vrij\o/

14. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben de 9e vrij voor de steam release.
    die komt 09-11 om 00:30 uit en dan de los tot in de ochtend met een vriend van mij, mini lanparty :) hoeven we niet naar een winkel op de 9e in de ochtend of nacht release..
    xbox maybe later nog scoren.

15. thym0

thym0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah ook de 9e vrij haha! alsof school het wist!!

Can't wait haha! vanavond nog even bij een vriend van mij op gemodificeerde xbox wat splitscreen doen! Nog mensen die de pc versie gaan halen? zo ja pm dan even je steam! of zet je steam hier gewoon ergens neer, hoe meer zielen hoe meer vreugd

16. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb pas het weekend weer vrij..
    Dinsdag 3 uur thuis, woensdag en donderdag 5 uur.
    Wordt dus volop in de nacht spelen!!

17. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    1e kill met de 1e sniper is toch echt een quickscope hoor;)
    2e is een no-scope.

18. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    vrijdagmiddag lekker vrij genomen dus ik ga voor de deur vd leverancier wachten :D

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je goed kijkt naar het inzoomen van de paar keer voor de kill zie je dat het heel langzaam gaat. Wanneer ze(ja een meisje/vrouw speelt) die kill maakt zeggen ze ook shot from the hip want je ziet niet dat de scope naar de char toegaat om er door te kijken. Kan ook niet aangezien sleight of hand pro niet meer werkt voor sniperrifles.

Ben het met je eens dat het verdacht veel op een quickscope lijkt maar is het toch echt niet. Zag wel een filmpje waar ze een ACOG scope op dezelfde sniper hadden en met een ACOG zoem je wat sneller in waardoor je nog wel redelijk kan quickscopen.

20. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ben hele week vrij en die week daarna waarschijnlijk ook O-)
    Kan maar geen werk vinden joh 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina