Zag hem idd ook al liggen bij de MM in Groningen. Stond er al een beetje vreemd naar te kijken omdat ik nog niemand op dit forum had gezien die hem had gekocht.
Heb nu een klein gedeelte van het spel gespeeld. Je hebt eerst een soort van intro missie in Griekenland net als in de james bond films met daarna de soundtrack van de film. In de eerste missie moet je eerst iemand zien te vinden die een bijeenkomst wilt verstoren met een bom. 007 krijgt de opdracht dat te voorkomen. Je bestuurt gelijk al een boot en een auto en de besturing ervan vind ik tot nu toe wel soepel verlopen. Er zit ook een knop in voor Cover en knop voor een gerichte aanval als je dichtbij iemand bent.Ga nu weer verder.
Hij bedoelt dus dat er een soundtrack komt na een korte eerste missie. Hetzelfde als bij de nieuwe GoldenEye is gedaan, blijkbaar: [yt]Z4gHwtk8ek0[/yt] Net als elke recente bondgame, eigenlijk.
Was het niet dat MGM studio's in geld problemen gekomen waren, dat daardoor ook de film die gemaakt zou worden van james bond geannuleerd was?
ik ga deze game zeker halen .. mgm is nu falliet, maar hoopt op een doorstart. ik wil hem morgen/vrijdag halen
7.5 krijgt ie op gamespot en 7.6 op planetxbox360. Ik denk dat het wel een vermakelijke game is eerlijk gezegd. Maar ga 'm pas halen als ie cheap is, heb nog genoeg liggen.