FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me na een tijdje opvalt is dat voorzetten een stuk effectiever zijn. Waar ik eerder een sneller spits wilde hebben heb ik nu liever een enorme beer voorin staan. Type Carew, Adriano. Gasten zijn bijna niet af te stoppen als er een redelijk voorzet gegeven wordt.

    Een tip als je een leuk team zoekt, Lyon. Goede wingers en een redelijke spits. Een echte spelmaker erachter met Gourcuff. Echt een heldenteam.
     
  2. patii

    patii Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij vooral stoort is dat terweil ze de game realistischer willen maken, het alleen maar maar vernooben.. Kijk gewoon je kan gewoon dwars door de verdediging heen lopen en de bal binnen wandelen komop nou!

    Enigste wat ze na mijn mening goed hebben gedaan zijn de graphics een beetje gepimpt, veel slechter dan zijn voorganger fifa10 terwijl ze de zelfde engine ervoor hebben gebruikt.

    Heeft niemand problemen met de online-pass... ik moet hem zowat om de dag vernieuwen.. hoe stom is dat?!
     
  3. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er in de manager mode geen scout optie meer is? En dat er ook geen staff upgrades meer zijn te doen? Kan het niet vinden en kon in fifa 10 wel.
     
  4. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het ook niet vinden, ik denk dus dat het er niet in zit.
    Jammer, maar vond het toch nooit zo leuk om met van die onbekenden te spelen.
     
  5. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Met onbekenden spelen is ook wat minder leuk alleen is het nu wel een stuk moeilijker om een goede speler te krijgen met een klein transfer budget.

    Ik mis nu ook de pijltjes die aangeven wat de vorm is van de speler, nu moet je bij squad kijken en growth maar daar staat steeds maar bar weinig :p.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tering, net een epische wedstrijd over de streep weten te trekken. Tegen 9 man gewoon 11 a 15 100% kansen gemist en toen in 120ste minuut nog een benauwd momentje bij een corner tegen. Die gozer had zelf maar 1 schot gelost buiten dat.

    Echt zo'n wedstrijd die je gewoonlijk verliest op penalties, maar had gewonnen uiteindelijk :D
     
  7. Michiel.

    Michiel. Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de lui die met Chelsea spelen:
    Wat is de beste opstelling?
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik de laatste tijd ook. Gister ook, toen kon ik 3 wedstrijden makkelijk winnen van 1 persoon. De eerste heb ik met 5-1 gewonnen, de 2e wedstrijd deed ik rustig aan en werd het 2-1 voor hem :lol: (Geluk, laatste moment kon hij scoren). En het 3e wedstrijd kon ik wel weer met 3-1 winnen :cool: Maar dat was gewoon puur winnen op kracht ( Ik speelde gewoon erg sterk toen)
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    De standaard opstelling. Alleen Kalou erin voor Malouda.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe kom ik bij career in mijn inbox?
     
  11. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, speel er ook vaak mee. Sterk en redelijk goed middenveld. Verdediging valt wel een beetje tegen, Cris is wel goed. En Lisandro (Lopez) wat een heerlijke technische spits is dat, met 2 snelle buitenspelers Bastos en Briand
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet dat het hier niet hoort, maar jullie kunnen er wel makkelijk op antwoorden:)

    http://www.youtube.com/watch?v=ehCS-ZYEp0g filmpje staat op youtube. Bij sommige passes, schoten zoals bij 1:21, schokt het beeld wat.

    Bij mij schokt dit niet maar loopt het soepel door. Hierdoor word het beeld wat onduidelijk. Niet erg maar wel zo dat ik me totaal loop te ergeren.

    Hebben jullie dit ook?

    Ik speel Btw op een 23/24 " Full HD monitor, aangesloten via HDMI. Ik weet dat je op normale tv met bak erachter er geen last van hebt';)

    hoor dat jullie antwoorden :)
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, so true. Heb vooral in Fifa 10 meegemaakt dat ik dan met penalty's verlies, zo frustrerend
     
  14. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb met mijn normale account toch nog een team kunnen maken op de site met FUT.
    Krijg ik bij mijn eerste pakje een Marin dat glimt

    Wat betekent dat glans over dat kaartje ?
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  15. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dat ie zeldzamer is dan kaartjes die niet glimmen. Zijn iets meer waard meestal.
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    somebody:cool:
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is Tottenham toch een heerlijk team met een hele fijne standaard opstelling!
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan je forceren dat het spel vast loopt online?

    Heb nu al de tweede keer in drie dagen dat ik 3-0 voorsta tegen een kneus en dat ie gewoon blijft hangen. Vorige keer was ik na een 20minuten weggegaan en toen had ik hem dus als 3-0 verlies gekregen en nu staat ie ook alweer een tijdje vast. Vermoed zelfs dat het wellicht dezelfde persoon is.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Volgens mij is dat de nieuwste trend ja... Heb het zelf nu twee keer op een avond gehad.
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word echt doodziek van de button lag. Blijkbaar ligt het aan mijn eigen verbinding, want als ik uit speel heb ik er bijna nooit last van. Thuis vrijwel altijd. Beetje raar, want hiervoor nooit last van gehad. Zit dus niks anders op dan alleen maar uit te spelen :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina