Als je nou de moeite nam om een wapen te kopen vond je niet alleen magic te sterk. De wapens uit de winkel doen meer damage plus ze kunnen ook sterker worden als je bepaalde dingen doet. Elk wapen heeft drie upgrades die je kan unlocken. Magic is wel fokking sterk btw. Ik gebruikte de hele game de fireball shock combo.
Hoho, jullie bieden maar eind weg, maar staat al sinds gisteren te koop. Ik verkoop overigens al mijn spellen vrij snel en meestal vanaf 10,- Klik
Ik heb het spel gisteren voor het eerst gespeeld, heb het introotje gedaan, er werd hier gesproken over een verrassende keuze aan het begin, die was idd verrassend, en bracht je goed in het verhaal. Spoiler Ik redde natuurlijk het meisje, romanticus als ik ben Ik ben nu net in het zigeunerdorp in de sneeuw, ik moet er nog ff inkomen.
Ik ben nu Koning, en moet naar Page, alleen ER ZIJN GEEN QUESTS meer??? snap 't niet echt, ik had nog heel veel open staan.
Spoiler Ik heb 't tegenovergestelde gedaan, ik heb de massa gered. Ik ben benieuwd of ik dit nog ga merken aan 't einde
Muaa dacht aan de tag, maar toen dacht ik, de eerste keuze maak je al na 5 minuten spelen. Het is bijna een keuze alsof je kiest tussen man of vrouw. Maarja omdat jij het al vervelend vind spoiler ik 't wel alsnog.
Lekker slim ook om iets wat in een spoiler moet te quoten, dus voor jouw ook: Spoiler?:{ Ik heb Fable vandaag ook binnen gekregen, ik vind het weer genieten. Heerlijk flauwe humor en het speelt lekker weg. Van mij hoeft het niet allemaal zo moeilijk te zijn, zolang ik me maar vermaak met het verhaal . Als laatste vanavond een sidequest gedaan, in Bowerstone, die lui die een bordspel aan het spelen zijn (spoiler gaat over deze quest): Spoiler Dat krimpen, echt stoer hoe ze dat gedaan hebben en het verhaal ook echt wat ze erbij vertellen. Om nog maar te zwijgen over het commentaar bij die kartonnen dorpelingen . Vond het zowaar leuk om te doen, hopelijk komen er nog meer van die sidequests
Heey Allemaal! Ben kapot na avondje Gamen =D, morgen vroeg op Fable is toppie Even vraagje ik heb in tegendeel gedaan !! & geen meisje gered & geen gehele bevolking was aan het denken. Toen kreeg ik ineens iets heel anders ?? ,& Hoe kan ik die Tekst even normaal zetten krijg iets van Russisch ofzo? door een Engels spel heen o.0 Kan ook wel komen omdat ik het spel in United Kingdom heb gekocht misschien ? Verblijf daar momenteel namelijk maar dat ter zeide.. Help aub voor deze 2 vragen. Mvg, Somall Mo
Dude, er zijn hier nog steeds mensen die Fable 3 niet hebben oid en dus nog graag over de game inhoudelijk niks willen horen..
Vind die sidequests dus kapotsaai..al dat geblaat. Vind het geeneens grappig, terwijl dat wel de bedoeling is.
Niet meer, volgens mij kwam er nog wel een ander groot Kinect project vanaf Lionhead. Google het maar even