Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuur1986

Tuur1986 Jupiler League OF

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk vrijdagmiddag... (wil ook nog een paar stadions maken dus misschien iets later)

2. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ook nog stadions:b:\o/

3. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    x ingedrukt houden en dan kant kiezen;)

4. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe ik rode pijltjes krijg in de master league?Vroeger kon je altijd conditie reguleren volgens mij.Nu heb ik bijna bij elke speler blauwe pijltjes naar beneden,terwijl ik speel tegen clubs die rode en oranje pijltjes omhoog hebben bij bijna al hun spelers:{

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Begin wel ziek te worden van die vrije trappen van de AI, die gaan er echt 9 van de 10 keer in. Misschien ligt het aan mij hoor, maar de keeper staat echt altijd tergend slecht bij vrije trappen.

Net zoals de looplijnen van spelers, dan pass je de bal naar iemand maar uiteindelijk zie je dat je hem niet meer haalt, een andere medespeler is dan veel dichter bij de bal maar die kan je niet selecteren om de bal dan op te halen. Beetje moeilijk om uit te leggen, maar denk wel dat de meeste het begrijpen en het ook meemaken in de game.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah, ik begrijp wat je bedoeld. Erg irritant, en het gebeurt best vaak. Maar goed, dat moeten ze dan maar perfectioneren in PES 2012.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt mij ook bekend voor. Bijzonder irritant.

8. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Super dank je!

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ben jij niet meneer Saturn zelf? Met 3 posts en sinds gister pas member... ik zag gister ook al zo'n advertentie in het Black Ops forum zelf van MM|:-

ON:
    Weet iemand hoeveel geld je krijgt als je de champions league wint in MLO?

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vrije trappen nemen kan ik echt niet :+ Iemand tips?

11. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorzetten of gewone pass/steekpass.

12. dniworrom

dniworrom Member

Leuk Bevonden:
    0
    drukt op de x, en vlak voordat hij de bal raakt hou je de a ingedrukt en doe je je linkerstick linksbeneden of rechtsbeneden. En de kracht moet op 1/3 ongeveer. :thumbs:

13. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Beste liefhebbers ML offline (Jupiler League),

Het einde is in zicht\o/: Veendam, Volendam en Zwolle nog!

Daarom even de vraag hoe ik de Of kan verspreiden.... ik heb namelijk geen idee=( hoe ik dat bestand zichtbaar krijg...

Volgens mij zijn dit de eerste stappen...

1. USB in xbox
    2. ALLEEN bestand ''EDIT DATA" kopiëren van harde schijf naar xbox?
    3. USB in PC
    4. en dan.........??

Help welkom!

14. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neig te zeggen: Gewoon op dezelfde manier als beschreven staat in de openingspost. Tyrant heeft een goede uitleg gegeven van de manier waarop je OF's moet installeren.

Ben benieuwd naar je eindresultaat. Zal er na de testversie nog heel veel veranderen aan je OF, denk je? Zo niet, dan wil ik wel een testversie. Kan ik mooi met Cambuur de Champions League winnen, de leukste talenten van de wereld aantrekken en nummer 1 van de ranglijst worden :cool:.

15. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... weet ik... maar je snapt het probleem niet helemaal... het bestand is natuurlijk ''onzichtbaar'' op je PC. Met het speciale programma wordt het pas zichtbaar...

Hoe kan ik dan het onzichtbare bestand uploaden?? Ik wacht wel op het antwoord van Tyrant O-)

EDIT: Testversie zal niet veel anders worden... hoop wat foutjes eruit te halen... (spelers die reeds vertrokken zijn, spelerstoevoegingen, Stats wijzigingen en tenue wijzigingen)

(meeste is er natuurlijk al uit gehaald door jullie (eigen) super(!!) feedback!

Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  16. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, ik snap het nu. Daar kan ik je helaas niet mee helpen ;).

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je upload alle Uniform data's+League emblem+ edit data naar je USB..
    Die lees je met dat programma, je extract file 000001 naar je desktop en dat moet je uploaden.
    Wegens een bug kun je maar 228 bins uploaden per keer btw.

18. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe hoeveel ML jaren heb je daar denk voor nodig?

Ik ga denk met MVV beginnen... denk 3 ML seizoenen voor subtop in de eredivisie?

19. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Nja, met nummer 1 van de ranglijst bedoelde ik nummer 1 van alle clubs die meedoen (dus ook van buitenlande clubs). Je hebt met PES altijd zo'n ranking: ik vind altijd dat ik het spel heb 'uitgespeeld', wanneer ik op die ranking nummer 1 sta. Het is me echter nog nooit gelukt, omdat ik PES niet vaak genoeg speel :). Dit jaar hoop ik het met Cambuur toch te doen.

Ik weet verder niet hoeveel jaar ik nodig heb om in de subtop van de eredivisie te komen. Sowieso moet je je eerst uit de Jupiler league vechten (ik kan me herinneren van vorig jaar dat ik eerst 2 seizoen in de D2 league heb gespeeld: vond ik overigens niet erg, want zo kon ik wel de D2-Cup winnen), dus daar ben je al 1 seizoen aan kwijt. Ik kan eigenlijk geen schatting maken... 3 seizoenen zou wel mooi zijn :).

20. Tuur1986

Leuk Bevonden:
    0

Goed bezig! :thumbs: Ik ga gelijk Van Burgerking halen met MVV! antiHELD!:+

Ik ga (ook) harder dan verwacht! Alleen Zwolle nog!
    Vanavond denk ik de OF al te kunnen releasen als het lukt met Tyrant ze beschrijving... anders zoek ik het even op mijn gemak uit en wordt het morgenochtend / middag.

Hierbij Veendam en Volendam

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina