Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

1. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, die bedoel ik daar heb ik hem ingepropt. :p

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    lees ff mn edit bericht

3. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks mate zal het dadelijk proberen ;) :D

4. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb het geluid op dolby digital 5.1 gezet Maar hoor nog steeds door de tv het geluid :mad:

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien een stomme, maar heb je al gekeken of je niet gewoon de mute aan hebt gezet?
    Deze kun je vinden op de zijkant van je audio controller (die vlak bij je headset zit en in de draad is in gebouwd) Je kunt dat knopje omhoog duwen om harder te gaan, naar beneden om zachter gaan maar als je hem in drukt gaat hij op mute, dus probeer dat anders eens?

6. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit was niet het probleem, maar ik heb hem gelukkig aan de praat gekregen. Alleen nu heb ik een vraag over de instellingen :p Hoe zet ik die verschrikkelijke bass wat zachter? Me oren knallen erbijna vanaf en dan staat ie nog niet eens op zijn hardst.

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Wat was uiteindelijk het probleem? ben gewoon nieuwschierig:9

Je moet op je audio controller die aan je draad hangt op sub drukken en dan dat pinnetje voor audio aan de zijkant van die controller naar beneden drukken.
    Daar kun je individueel die groepen besturen;)

8. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem was de audio die niet op digital 5.1 zat nadat ik hem hierop zette merkte ik dat ik geluid door de headset kreeg. Maar hiermee zijn de problemen nog niet verholpen. Ik heb de bass kunnen vermindere door sub op zijn laagst te zetten. Alleen als ik het geluid van front en rear harder dan 3 doet dan gaat ie ruizen :confused: Hoort dit:confused:? En het maakt egt een heel weird geluid als ik ga sprinten met deadsilence. Alsof ik in de blubber loop. Niet de voetstappen die ik hoorde bij me steelseries headset.

9. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Hier een paar tips, op je audio decoder kun je het volume ook nog aan passen, zet die eerst op zijn hardst en pas daarna stel je jou audio controller in je draad pas aan.
    Je wilt namelijk zo laat mogelijk het geluid pas dempen en niet eerst dempen en dan boosten, dat zorgt voor die ruis.
    Daarnaast dat het lijkt dat je door blubber loopt heeft te maken met de T.C. mode of hoe dat ook heet op jou audio decoder, daar kun je namelijk de vertraging in stellen voor jou achterste speakers zodat soms iets beter het surround naar voren komt maar als je dit te ver doet krijg je dit effect, misschien heb je dit per ongeluk anders gezet toen je jou audio probeerde te fixen?
    Als je die settings even door loopt zal je het vanzelf vinden ;)
    succes!

10. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Headset dudes/chicks....
    Ik ben ook van plan een headset aan te schaffen, maar schrik toch wel van de prijzen
    van de 5.1 Headsets. Black ops komt eraan en ik wil weer eens met headset gaan gamen!

Mijn vraag is: Hoe bevalt het om een stereo headset te gebruiken zoals een:
    -SteelSeries Spectrum 5xB
    -Turtle Beach Ear Force PX21

dit t.o.v. de 150 euro + kostende 5.1 setjes.

Is het echt zo dat je met de stereo headsets enkel Rechts / Links kan onderscheiden?
    En dan je met 5.1 pas echt kan ''genieten''? Is het die bak met geld waard? of zou je ook prima uit de voeten kunnen met één van de 12 sets die ik hier beschrijf.
    Iemand tips/suggesties?

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Stereo en surround is gewoon een groot verschil ja.
    Maar misschien is het een optie om te wachten op de razer Chimaera?
    Dit headset is 5.1, draadloos en zal ongeveer 110 euro kosten.

12. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Thx voor de tip!
    Ik kom op internet tegen dat er vanaf april ofzo al over gepraat wordt en dan men vraagt wanneer deze uitkomt! Is dat al bekend inmiddels?

edit, Zag in de startpost ook de Sharkoon X-Tatic Digital 5.1 Headset staan!
    Deze kan je ook vinden voor 100 euro! Dat t.o.v. een px21 van turtlebeach bijvoorbeeld
    is nog wel te overzien. Iets duurder, maar dan wel 5.1!
    Nog mensen die hier die deze headset gebruiken?(sharkoon)
    Enige minpunt die ik daarover kon vinden is dat je jezelf niet terug kan horen(mic monitoring ofzo?)
    Lees dat sommige daar geen moeite mee hebben, maar sommige ook wel.

Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ik heb je PM beantwoord! (met mijn bevindingen over de sharkoon) :)

Ik ben er nog steeds erg tevreden over!

14. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, gezien!
    Denk dat ik er wel uit ben.
    De Sharkoon zal het wel worden, heb ook maar een setje kontrolfreek dinkies besteld. Kijken hoe dat wordt icm black ops.

Thx voor hulp mensen

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Persoonlijk vind ik het gemis van mic-monitoring (je eigen stem horen door de koptelefoon) een ramp!

Doordat je je eigen stem niet hoort en je oren omsloten zijn door de koptelefoon, ga je in plaats van praten tegen teamgenoten gewoon schreeuwen. Geen probleem als er verder niemand in je huis woont of 's nachts slaapt, maar anders heb je een probleem.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben blij dat ik met mijn "gadget-minded" eigenschap toch nog geen astro E40 heb aangeschaft.

Het is namelijk zo dat de Astro mixamp nu eindelijk Wireless is geworden !

De draadloos mixamp gaat 100 euro kosten.

Nu al te pre-orderen ! Nu wachten op de combo pack met de a40.

http://www.roxxgames.de/product_info.php?products_id=1157

17. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, draadloos. Ik hoop dat ze dit goed onder de knie krijgen. (Ik bezit al reeds de A40 met bedrade amp, en prima tevreden)

Laatst bewerkt: 7 nov 2010
  18. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar de bedrade versie, minder lagg en daisy chain functie.

19. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Nou bestelling inmiddels al geplaatst....uiteindelijk toch niet voor de sharkoon gegaan. Toch weer twijfelen etc. maar gister nog wat interessante shizzle gelezen over headsets. Heb dus een turtle beach x31 besteld (toch wel makkelijk, draadloos). Ik wil zelf ondervinden hoe stereo t.o.v. 5.1 werkt. Zag namelijk een leuk extratje van (ik dacht ook turtle beach) namelijk een dss ofzo. Blablabla komt er op neer dat je er elk stereo headset op kan aansluiten en de dss simuleert dan surround materie door je headphones. Dus dat komt er later nog een keer bij denk ik. Las in ieder geval lovende verhalen over het apparaatje

20. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Astro mixamp in preorder..

Deel Deze Pagina