[XOne] James Bond 007: Blood Stone

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 17 jul 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Valt idd mee.

Had hier echt helemaal niks van verwacht toen ik de eerste filmpjes zag.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is eigenlijk altijd hetzelfde verhaal met Bondgames, Goldeneye en the world is not enough zijn geniaal, maar Nightfire, Agent under Fire, Everything of Nothing en Quantum of Solace zijn heel vermakelijk maar imo nooit de volle pond waard, maximaal 20 euro. Dus ik wacht lekker tot ik geld heb en hij op de bazaar te verkrijgen is :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je zet de 'maar' net op de verkeerde plek, die moet obviously na Nightfire.
    Nightfire was ook ontzettend tof man!

QoS was inderdaad leuk maar nogal basic en standaard.. Voor een tientje tof, dat wel.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb vanmiddag de game gekocht (PS3 versie). En wat is hij weer tof zeg!! Ik vond Quantum of Solace ookal helemaal geweldig en dit is voor mij ook gewoon weer een toppertje hoor!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh? Ligt hij nu al in de winkel? Ik dacht hij dat ergens volgens jaar pas zou komen..

beetje rare timing om 4 dagen voor Black Ops dit spel uit te brengen

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Black Ops is de enige game waar Acti nog wat om geeft lijkt het. Blur werd ook met heel weinig marketing in het diepe gegooid net zoals bv Singularity. En nu deze wat op een heel ongunstig tijdstip wordt gereleased.

Arme Bizarre... :'-( Was nou nooit naar Acti gegaan. (al hebben we daardoor wel Blur gekregen!)

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wait wut? dit wordt ook nog door Activision zelf uitgegeven? Dan snap ik het helemaal niet...

8. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Deze of Goldeneye halen... Moeilijk! Ik wacht eerst wat meer reviews af denk ik. Ik vind de missie opzet in Goldeneye erg geslaagd; dus dat je het jezelf lastiger maakt in hogere moeilijkheidsgraden omdat er meer objectives zijn (die ook nog eens lastiger te behalen zijn). Om deze reden heb ik me destijds aanzienlijk langer vermaakt met Goldeneye op de N64, en ik lees her en der dat de Wii versie een soortgelijke structuur kent. Ook hou ik ervan dat de game een 'stealthy' werkwijze toelaat, net zoals in de oude. Maakt de missies een stuk spannender dan een run & gun manier.
    Hopelijk brengt Blood Stone ook wat meer replayvalue in de singleplayer op dergelijke wijze. Anders ga ik denk ik toch maar m'n Wii afstoffen komend weekend! Jullie ervaringen/meningen?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goldeneye komt wel een stukje beter uit de reviews dan Blood Stone

maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat er weinige fatsoenlijke shooters zijn voor de Wii

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net gehaald erg leuk spel :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De beelden die ik zie spreken mij ook wel aan maar ik ben eigenlijk nog maar net begonnen in Fallouw:New Vegas, heb Vanquish nog liggen en wil eigenlijk Dead Rising 2 en Castlevania ook nog wel uitproberen..

en dan komt volgende week Black Ops ook nog eens..

Dus ik denk dat Blood Stone tot ergens volgens voorjaar zal moeten wachten

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nee, GoldenEye is ook een behoorlijk goede game. De hele production values zijn erg hoog voor een Wii game, dat zie je overal aan. Daarnaast is de gameplay ook gewoon erg leuk, met inderdaad veel opties tot stealth. Buiten het grafische aspect is GoldenEye gewoon verreweg de betere van de twee.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    [yt]AsI5c-_nXME[/yt]

een test film :)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Schijt kwaliteit (niet je capture hoor maar de kwaliteit van de scenes :p).
    En toch ga ik deze game wel spelen, ben een echte Bond liefhebber.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wist ook niets van dat deze game er was.

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind de game verrassend goed. Net als Quantum of Solace is dit weer een erg fijne Bond game. IGN moet zich kapot schamen met hun 5, maar then again IGN is allang niet meer wat het ooit geweest is. Al met al is dit een vette actie game die ook zeker niet te kort is... Dus laat je niet misleiden en geef deze game een kans :b:

17. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Zijn er veel mogelijkheid tot stealth?
    Is er veel shit met tijdsdruk?

18. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    De achtervolgingen zijn zo gemaakt dat je moet zorgen dat je voor een bepaald punt iemand uitgeschakeld hebt. Maar dit is niet echt een tijdsdruk volgens mij. Stealth zit er genoeg in de game. Je hebt zowiezo een pistool met geluidsdemper, en je kan met iemand (met de x knop) uitschakelen.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké, met rijden is wel logisch, maar ik hou er niet zo van als een groot deel van de acties binnen bepaalde tijd uitgevoerd moeten worden. Ik denk dat ik deze game echt vet ga vinden.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens IGN kan je het in een middag uitspelen, dat is niet waar dus of?

Deel Deze Pagina