Misschien met een of andere coupon Mediamarkt Almere (op releasedag): 39 euro! Mediamarkt Amsterdam Arena: 44 euro (op en paar dagen na release) andere mediamarkten weet ik niet \o/
Voor de zoveelste keer. Iedere Mediamarkt is een afzonderlijke franchise die zijn eigen prijzen bepaalt.
ff offtopic hoor, maar reddevil, ken me nog? Die gast die yordi heet en een domme gamertag had genaamd yellowedbanana ofzo> Ik heb al een tijdje een nieuwe gamertag : yordi15. Voeg ik jou toe, of jij mij?
ik heb de leverancier al een mail gestuurd of hij al binnen is of dat hij hem gewoon morgen verwacht , nog geen reply gehad.
please,don't do it! Maak anders maar gewoon een gespot topic aan (hoe erg ik er ook op tegen ben) maar laat dit topic schoon met dit soort troep aub.
Nee, geen gespot topic, 6 dagen van te voren + de game ligt toch pas maandag/dinsdag in de winkels. Kunnen we trouwens ook stoppen met dat ja ik ga hem daar kopen en voor die prijs..
http://www.radio538.nl/web/show/id=1231299/contentid=119995 wil je altijd al een keer met je stem op de radio komen en BO winnen luister 538 wacht gewoon ff Gamekings over de multiplayer!
het gespot topic is het mooiste wat er is waarom ben je er zo op tegen dan? een spelletje maken van het snelst het spelletje krijgen. prachtig! ik zeg OPENEN!
Staat die in de folder voor die prijs? En verkopen ze hem bij de release ook voor 40 euro of moet je echt bestellen?