[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zal iets met smaak te maken hebben dan, ik vind het wel geinig allemaal :+

Trouwens, heeft iedereen hier dikke performance drops afentoe? Ik kan het geen FPS lag noemen omdat het hele spel gewoon traag is op sommige momenten. Spel staat op mijn HDD en is eigenlijk altijd wel snel, maar op sommige momenten heb ik maar 5fps ofzo (voor enkele seconden).

@cjr stone:

Als jij je gequote tekst in een spoiler had gezet, had hij ook wel gesnapt wat het was :thumbs: (boeiuh ook!).

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik meende dat hier eerst ook Kinect achievements inzaten. Of was dit een andere game? :confused:

3. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet in deze game, en dat zou echt heel gaar zijn. Kinect achievements =(

4. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Ja, daar heb ik ook last van die gigantische framedrops. Lijkt wel of het hele spel in slow-motion gaat dan. Ook ik heb op de HDD geinstalleerd en een nieuwe Xbox slim. Toch wel weer gaar programmeerwerk van Lionhead. Disk error heb ik ook al twee keer gehad. Verder gelukkig geen last van wegvallende stemmen e.d.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Meende dat Dulle NL een keer zoiets geplaats had.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enigste niet Kinect game met Kinect achievements is volgens mij tot op heden die nieuwe Harry Potter game.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Heb ik ook, dan is ie 5 seconden gigantisch traag.
    Komt gewoon door Lionhead.
    Gelukkig nog geeneen vastgelopen of dat soort gedoe..
    en m'n 360 is al 4,5 jaar oud. 8)

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, volgensmij snap je het echt niet:F:. Als ik van een auto spel in een spoiler zet dat iemand in dat auto spel een mercedes kan winnen (wat je niet mag weten). En jij als lezer vind 't niet leuk dat mensen dat weten via de spoiler, waarom zou je mijn spoiler dan herhalen waardoor de kans dat iemand 't leest nog groter wordt? Dan kan je ook mijn stuk quoten en veranderen in spoiler oid.

9. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom begin je hier nou weer over? Ik snap het wel, heb het zelf ook veranderd en laten we nu gewoon verdergaan met over fable 3 praten. :F:
    Het had ook net zo goed over de post boven jou kunnen gaan..

Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen iets tegen mij zeggen (irl/ forum etc) reageer ik daar altijd op, doe ik ook als een teken van respect maar vooral om misverstanden te voorkomen.
    -----------------------------------------

Ik heb Fable 3 nu uitgespeeld, wat eerder al is aangegeven klopt. Je kan nog quests doen, beter zelfs er zijn nieuwe quests bij. Dus reken erop dat je ook na het uitspelen van Fable nog wat plezier kan beleven in Albion.

Nu ik het spel heb uitgespeeld vind ik eigenlijk toch wel dat het voor mij de leukste Fable is. Iets dat vooral komt door het goed uitgewerkte co-op systeem. Minpunten van Fable 3 zijn voor mij dat er t.o.v Fable 2 minder gebieden in lijken te zitten ondanks dat de helft van de gebieden gewoon remakes zijn van gebieden uit Fable 2. Fable 3 heeft verder eigenlijk maar circa 5 side quests die echt _O_ zijn, de rest is, ach ja gewoon zo'n typisch standaard quest. Verder heb ik toch wel een aantal keren last gehad van slow down.

Maarja ondanks het negatieve hierboven, het speelt heerlijk weg, goede co-op, leuk verhaal met een mooi einde (ligt natuurlijk ook aan je keuzes), het resources management vind ik leuker en ik kijk er al naar uit om het nog eens helemaal te spelen.

Tot slot:
    Wat ik ook in dit spel weer prachtig vind zijn de omgevingen achter de Demon doors. Dit had ik bij Fable 2 ook al, het is leuk om te zien wat ze allemaal daarin kunnen doen. Creatieve mensen bij Lionhead gaan helemaal los!. Jammer dat het soms irritant is wat je moet doen om erin te komen..

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die word toch ook met kinect bestuurd ?

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @ all; ik heb hier nog een code liggen voor het maken van een villager. Dus de 1e die dat wil en erop reageert krijgt de PM met de code.

@ metalsonic; voeg me ff toe op live, kom wel een keer co-oppen, maar wil em wel eerst nog ff uitspelen :+

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat kan ik begrijpen!
    Ik weet dat het mijn fout was dat ik die spoiler had ge-quote en daarom heb ik het ook veranderd. Ik heb gewoon geen zin in ruzie :thumbs:

OT: Ben nu een paar uur bezig met Fable 3 en vind het erg leuk, maar heb toch het gevoel (kwam misschien door de hype) dat Fable 2 leuker, specialer enz. was. Ik ben benieuwd hoe het koning zijn is.

Ik wil die villager code wel!

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Eerste? @ Goiz.

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    PM gestuurd!

Toen ik de Pm maakte naar PowerLines zag ik nog niet dat je je post had ge-edit, sorry, maar helaas.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat is zo brak. Ik ga Kinect echt niet halen hoor. =(

17. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ging nog wel speciaal mijn post editen, vlak nadat ik mijn eigen post had gemaakt, om niet te dubbel posten |:-

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Snap ik, poep happens. Als het enige troost is, zoveel stelt het niet voor. Ik wilde even een leuk vrouwtje maken, omdat ze de vrouwen in de game allemaal debiel lelijk hebben gemaakt, maar het komt nog steeds op hetzelfde neer allemaal.

Dus het wordt geen trouwerij in Fable 3 voor m'n character! :+

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, ik heb je alvast toegevoegd!, in co-op kan je de mortar game makkelijker halen, maar kan je elkaar ook snel laten zien waar je keys/ gnomes kan vinden. Anderen kunnen mij btw ook altijd toevoegen, Fable 3 co-op of bv om achievements te hunten/boosten

No problem, ik weet van mezelf wel dat ik ook wel eens overdreven fel kan reageren dus ik had 't achteraf wellicht anders moeten aanpakken:b:

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de code nog niet gebruikt, dus als je het graag wilt, mag je 'm wel. Ik ga vanaf volgende week toch Black Ops spelen, dus veel zal ik niet merken van de zelf gemaakte NPC.

Deel Deze Pagina