Satan! Echt... Maar goed, volgende week eindelijk knokken dan? Vorige keer was ook al zo'n anti-climax (met die patatjes)
Is een wonder dat het zo lang heeft geduurt Al gaat het natuurlijk wel wat moeilijker met een camera op je lip..
Als ik sniper was had ik die gozer gelijk een knal verkocht of ik had roos ff een stevige babbel mee gemaakt. Was een wijf is dat zeg, hij mag niet kijken of praten en zij gaat zo dansen. Ik mis matsoematsoe
Brrr, vies mens zeg. Dacht van tevoren dat Barbie echt de meest ordinaire zou zijn van de serie. Maar zij is gewoon een best aardige nitwit die niet tegen drank kan. LP is gewoon echt smerig. Bah.
Vind haar de hele serie al arrogant en een engnek dus ze passen wel goed bij elkaar. 3 weken stappen en maar 1x een opstootje, dat is wel knap. Al is het niet slim om ruzie temaken voor de camera. Zo zie je wat 1 persoon een verschil kan brengen in het huis. Joey weg en het is gelijk een saaie boel.
Uhmm ja? Eerst zeggen dat ie op moet rotten en anders een klap. Dat is misschien een betere volgorde. En dan maar is vragen waar ze mee bezig is.
Fok..nog geeneens aan gedacht Nog even nagekeken op het eind, en jep, het moet wel een boksbal zijn.. Die Joker ook: ''Juah eh..tis ook niet zo slim om hier te gaan vechten..''