Als mensen iets tegen mij zeggen (irl/ forum etc) reageer ik daar altijd op, doe ik ook als een teken van respect maar vooral om misverstanden te voorkomen.
-----------------------------------------
Ik heb Fable 3 nu uitgespeeld, wat eerder al is aangegeven klopt. Je kan nog quests doen, beter zelfs er zijn nieuwe quests bij. Dus reken erop dat je ook na het uitspelen van Fable nog wat plezier kan beleven in Albion.
Nu ik het spel heb uitgespeeld vind ik eigenlijk toch wel dat het voor mij de leukste Fable is. Iets dat vooral komt door het goed uitgewerkte co-op systeem. Minpunten van Fable 3 zijn voor mij dat er t.o.v Fable 2 minder gebieden in lijken te zitten ondanks dat de helft van de gebieden gewoon remakes zijn van gebieden uit Fable 2. Fable 3 heeft verder eigenlijk maar circa 5 side quests die echt zijn, de rest is, ach ja gewoon zo'n typisch standaard quest. Verder heb ik toch wel een aantal keren last gehad van slow down.
Maarja ondanks het negatieve hierboven, het speelt heerlijk weg, goede co-op, leuk verhaal met een mooi einde (ligt natuurlijk ook aan je keuzes), het resources management vind ik leuker en ik kijk er al naar uit om het nog eens helemaal te spelen.
Tot slot:
Wat ik ook in dit spel weer prachtig vind zijn de omgevingen achter de Demon doors. Dit had ik bij Fable 2 ook al, het is leuk om te zien wat ze allemaal daarin kunnen doen. Creatieve mensen bij Lionhead gaan helemaal los!. Jammer dat het soms irritant is wat je moet doen om erin te komen..
Laatst bewerkt: 4 nov 2010