[XOne] Medal of Honor [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 15 okt 2010.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het juist een pluspunt. Stel je voor, als al die snipers gaan pronen:emo: Dan zou het gewoon ECHT onspeelbaar worden.
     
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ok maar het is zo raar dat het wel kan in de SP, dat vind ik een beetje scheef dan.

    Op de snipers moet gewoon een max komen van 4 per team, want had vanmiddag bij hot zone een potje die gingen niet eens voor de objective ze waren alleen maar aan ut snipen.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2010
  3. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar doe je niets aan je moet geluk hebben dat je een beetje taktiese mensen in een game heb:):)
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Komen er met de DLC (clean sweep en hotzone) ook nieuwe achievements?

    Gisteren mijn beste pot gespeeld tot nu toe. Combat mission op Shakylot mountains (op defense). Ging uiteindelijk 47/2. Alle offensive support actions gehaald en binnen no-time hadden we gewonnen. De aanvallers kwamen tot het derde punt en toen kon ik ze ff flink rapen. Was supervet!
    Daarna op Airfield ging het een stuk minder, maar daar is het als assault ook veel lastiger om er door heen te komen vind ik.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    EA has announced that their DLC for Medal of Honor, "Clean Sweep", has been delayed due to technical issues. Originally, the content was scheduled to come out simultaneously with "Hot Zone" on Xbox 360.

    Enkel op Xbox 360 uiteraard is ie uitgesteld.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2010
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Iemand hot zone al gespeeld?
     
  7. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ceker


    zeker de moeite waard:thumbs:
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Laten ze eerst de game eens bugvrij maken en dan eens beginnen over DLC. =(
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat cod zo goed is , daar moeten andere uitgevers zich nu mee meten waardoor ze betere spellen moeten maken wat goed voor ons is.
    Battlefield word toch wel verkocht evenals gr/rb6.

    Ooit zal er wel een einde aan de dominantie komen alleen wanneer is de vraag.
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Cod is inderdaad de standaard geworden.
    Persoonlijk vind ik battlefield leuker dan cod maar ik kan niet ontkennen dat ik na maanden cod gespeeld te hebben erg moest wennen aan bc2 , daar zullen je clanmaten ook wel last van hebben gehad.

    En waarom zou bf3 cod neer moeten krijgen?
    Er kunnen toch gemakkelijk 2 titels zijn die goed zijn..
    Cod was altijd erg leuk maar in mw2 heb ik me meer geirriteerd dan ooit met een spel.

    Als MoH nu de volgende titel iets beter maakt , zowel singleplayer als online dan kan het wel eens in de buurt komen van cod.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Met de gemaakte aanpassingen vindt ik moh echt heerlijk spelen, hierdoor kan je net wat tactischer te werk gaan. Hot zone is zeker een leuke toevoeging, geeft prima hectische shootouts, Clean Sweep is daar in tegen soms net wat te kort, maar voor de nodige variatie speelt het lekker weg. Met nog wat extra maps voor cm en/of sc heb ik voorlopig geen andere fps meer nodig :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die clean sweep dlc nog niet meegepakt , maar zijn er ook nieuwe mappen bijkomen voor de Combat Mission mode ?
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Is clean sweep al beschikbaar dan....
     
  14. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje onzin over BO, BF2 is een heel ander soort game die blijft echt nog wel veel gespeeld worden

    Dat BO, Moh wegdrukt is niet zo gek zo goed is die game niet en imo heeft dice die ook een beetje afgeraffeld heb het 20 a 30 uur online gespeeld en was er helemaal klaar mee, speel nu weer volop BF2
     
  15. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Clean Sweep dlc staat online ben nu bezig met binnenhalen ervan. Grote is 74.82Mb.
    Ben benieuwd

    Edit: Is hot zone trouwens ook in hardcore te spellen???
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  16. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hotzone is hardcore te spelen :+
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    zo na een dik weekje schelden en tieren heb ik wel gezien met deze game... heb hem op de bazzar gegooid.. na elke respawn binnen 3 seconden een sniper kogel te mogen ontvangen ben ik na een dikke week wel zwaar zat van
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel ook al weer een aantal dagen MW, MoH heeft potentie maar de multiplayer wordt gewoon verpest door ongebalanceerde mappen en abominabel slechte spawns
     
  19. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Hot zone is best leuk om te doen. Leukste mode die er is vind.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik wacht blackops wel even af...

     

Deel Deze Pagina