[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

En is het misschien goed als ik je ook toevoeg? Kunnen we misschien af en toe iets leuks doen :)

Neejoh, gebruik 'm maar. Jij hebt de code gekregen ;) Ik overleef het wel :9

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, ook goed mogelijk dat we spellen hebben die niet meer veel worden gespeeld maar wel nog leuk zijn om online te spelen. Zo zoek ik nog steeds mensen die Supreme Commander 2 willen doen of eens Dragon Rising. Via Compare games zal vast wel iets te vinden zijn...

Hoe spelen jullie btw in de eerste playtrough, ik speel met dit soort games altijd goed in mijn eerste playtrough, in de 2de ga ik vaak een beetje rotzooien etc en slecht spelen =)

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Geen idee of je al antwoord hebt maar dit heb ik gevonden:

Hunter's Lodge is a location in Fable III, only accessible if you have the Limited Collector's Edition. The downstairs is accessible through the front door and the upstairs through a staircase at the side of the house. The downstairs consists of a living room, while the upstairs has a child's bedroom and an adult's bedroom.The grounds are covered in snow and there are dig spots and a couple of chests around containing items. There is also a chest containing the Limited Collectors Edition items in the house itself.

No enemies will come into the area, which makes it a perfect family home. The property can't be sold or rented out.

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @MetalSonic
    Ik heb je toegevoegd.

Ik speel meestal de goed de eerste playthrough en slecht de tweede.
    Deed ik ook met Fable 2 en enkele andere sandbox games en RPG's

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Helemaal gehad met die gare kut vastlopers bij mij met de game. Nooit last van mijn 360 of andere vastlopers maar hier loopt die game me toch vaak vast, tering. Niks helpt, van alles geprobeerd. Schijt genoeg van, geen zin meer in Fable.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe 2 keer een vastloper in een laadscherm, even back to dashboard en game weer opgestart. Verder geen problemen :)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Tot nu toe geen problemen gehad, ook niet zo gek na 2 uur spelen :+

8. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.....
    Kan het door een update verholpen worden dan?
    Want dan wacht ik nog liever met het kopen haha

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik iemand wil "join session in progress" die ook Fable III aan spelen is kan dat ofzo en moet iets downloaden want verwijst mij door naar market?? Sorry misschien noob vraag maarja ik heb echt zowat 0,0 nieuws over deze game gevolgd (weet er dus ook echt weinig van) dus geen idee of het überhaupt al mogelijk is...

Trouwens nu na 3 uur spelen en vind het weer een heerlijk spel. Fable II één van mijn favo games, vooral de sprookjes-setting raakt me altijd. Wat een droomwereld!! Enige wat ik nog altijd beetje jammer vind is dat de achtergrond muziek redelijk zacht staat, dit terwijl deze prachtig is net zoals in Fable II het geval was. Want als er gevaar is oid, de battlemuziek is wel "hard". Daardoor schiet het niet op om de muziek harder te zetten dan de andere geluiden want op moment dat je dan in een battle komt gaat de muziek opeens teringhard :+

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem:

Ik zit vast bij een Quest dat je heel klein wordt gemaakt en de princess moet redden. Alleen bij het laatste stuk moet je 'vault' doen van een berg. Hierna moeten er enemies komen. Echter komen er deze bij mij niet. :mad: Ik kan voor de rest niks doen.

Ik kan ook geen fast travel doen of wat dan ook. Cache heb ik geleegd, maar niks helpt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

11. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een super game!

Voor de liefhebbers; Weapon Morphing Guide (ik weet niet of deze compleet is):

-=Hero Sword=-

LEVEL 1(blade symbols upgrade)

LEVEL 2(Hilt upgrade)

Gold Cutlass Hilt(open treasure chests and locate digspots) Alt. Method (play with other players co-op)

Silver Angled End Hilt(Give gold to beggars) Alt. Method (Perform friendship quests)

Arcane Hilt(Use spells in combination of sword attacks) Alt. method (use of any magic in combination with sword attacks will yield same results except different stone at the bottom)

Bone Hilt(kill hollowmen) Alt. method (get knocked out often)

LEVEL 3(Blade upgrade)

Exotic Blade (Use Flourishes) Alt. method (keep the same weapon equipped for a long time), (Your prowess with combat magic has mutated your weapons appearance)

Balverine Blade (open treasure chests and locate digspots) Alt. Method (Using gold)

Long Sword Blade (Steal alot*dont get caught*)Alt. Method (murder people), (Your sword has reacted to your social skills by changing its appearance)

Curvy Blade -credit to "countdowntoxmas" (Your exploits outside the world of albion have caused your weapon to adopt a benign appearance ) Alt. method (kill citizens)"countdowntoxmas"

Winged Blade -credit to "PJzer0" (Love you have inspired in the hearts of others) *not 100% sure about this blade need confirmation from "PJzer0"

-=Hero Pistol=-

LEVEL 1(Basic damage upgrade nothing special)

LEVEL 2(Handle upgrade)

Silver Reinforced Handle(give gold to beggars)

Gold Handle(open treasure chests and locate digspots)

Arcane Handle(Use spells in combination with pistol attacks)

Bone Handle(kill hollowmen) Alt. method (get knocked out often)

LEVEL 3(Barrel Upgrade)

Stone Barrel(use spells in combination with your pistol attacks) Alt. method (use flourish pistol attacks), (use same weapon for a long period of time)

Monster Mouth Barrel(Ability to make gold) Alt. method (open treasure chests and locate digspots)

Blunderbuss Barrel (your weapon has reacted to your social skills by changing its appearance)

Shining Blunderbuss Barrel (The Love of your family has transformed the pattern on your weapon)

Evil Barrel (Your aggressive attitude to other people)*Avant*

http://lionhead.com/forums/t/294307.aspx

Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik heb ook nog een villager code... voor degene die me nou is kan vertellen hoe dat extra gebied heet dat bij die limited edition zit!

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Als je die weggeeft hou ik me aanbevolen O-)

EDIT: Het is de Hunter's Lodge! Die krijg je volgens mij als je de
    Mercenary Boss
    verslaat.
    Dan krijg je een deed ofzo.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    verslaat.
    Dan krijg je een deed ofzo.[/QUOTE]

ik heb em nog niet :mad:

maar je hebt een PM

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Bedankt! _O_

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik krijg em blijkbaar na Brightwall renown break? wat is dat

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem...:F:

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Was er een nieuwe update of dat niet? Want ik start Fable 3 net, na het een aantal dagen niet gespeeld te hebben en ik krijg een update. Nou kan dat ook komen omdat ik de cache geleegd had voor Fallout 3, waar ik de afgelopen dagen mee bezig ben geweest. Was er een update?

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee alles is dan geleegd. dus ook je fable cache

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    En alle andere games die je ooit gespeeld hebt.

Kun je opnieuw alle updates downloaden. :9

Deel Deze Pagina