Komt de party chat trouwens terug? Of is het weer zoals in MW2. Had ik wel een beetje een hekel aan. Ze kunnen beter in SnD iets anders vinden voor de doden ipv deze neppe chat. Of alleen voor SnD zo houden en niet voor de rest van de gametypes...
als alle spelers voor de objectives gaan wel, maar meestal spelen mensen dit gewoon voor een extra lange team deathmatch zonder random spawning...
Ja dat klopt. Het ligt ook aan het team. Maar als je met een paar vrienden speelt en dan goed overlegt wie welke flag in de gaten houd! Blijft mooi.
Dan is het zeker 1 van de beste! Zelf spel ik meestal domination of search, heel soms sabotage, wat wel "spannend" is, vooral als je de bom plaatst/defuses paar seconden voor het eind
Is dit zeker ? Geldt het voor public matches of alleen private ? Anders zou het wel heeeeeeeel nep zijn.
Kan haast niet wachten tot 9 november. <'3 Ben ik om 12:40 uit, twee weken lang, dus dat wordt CoD BO spelen. =D
Anders geef je gewoon een normaal antwoord ? Die gast zegt het is noobvriendelijker dan MW2 dus ik denk gelijk dat ie het over public matches heeft. Private match boeit me niet.
+1 Anders zou het wel heeeel oneerlijk worden ofniet? Als je bij 3-killstreak al een dikke gunship kan gebruiken
Public kun je toch niks instellen. En anders vloog iedereen rond en waren de choppers op elkaar aan het schieten