Zo, tweede seizoen afgerond. De tweede stek behaald in het kampioenschap met een Red Bull. Nu een nieuwe uitdaging bij Ferrari, daar proberen mijn tweede titel binnen te halen.
Waarom zou hij niet gereleased worden? Microsoft heeft alleen nooi zoveel haast als de mensen thuis, die dik betaald hebben voor hun games
De Game industrie voelt en merkt hier helemaal niets aan. Immers blijven gamers toch wel de games kopen. Neem bv Fifa10 en nu Fifa11. Iedereen klaagt dat Fifa11 dezelfde Bugs had, maar wel allemaal trotse eigenaar van Fifa11 De Game industrie gaat er pas wat van merken als iedereen bv Fifa12 laat liggen. Tegen deze mensen, die 100% Fifa12 gaan kopen, maar wel het hele forum vol spammen dat Fifa11 gebugged is, wil ik het volgende zeggen link <---- ( Geintje natuurlijk! )
BAH, wil ik voor de 1e keer een middag F1 gaan spelen. Geeft hij om het halfuur aan disc unreadable, en gaat ie weer naar Dashboard. Terwijl hij wel op de HDD geinstalleerd staat. Wordt er gek van, zo kun je niet fatsoenlijk spelen
Zou eens een keertje tijd worden. Morgen gelijk maar even binnenhalen en kijken of het wat verbetering met zich heeft meegebracht.
nee idd dat zag ik, Wat me verder wel opviel is dat het een stuk vloeiender loept, die erge framedropes op sommige punten zijn er niet meer bijvoorbeeld bij het passeren van de start/finish lijn. In de race zelf zag ik nu wel hoeveel ik voor en achter lig op me tegenstander dus dat ik wel goed, die banden zijn overigens gewoon goed . Dus option gewoon met de groene streep
Toch een heerlijk spel dit. Gisteravond enkele uren online gespeeld met een serieus groepje. Het race-gevoel is echt geweldig!
Mooi dat hij er is,voor de pc gebruikers schijnt het een ramp te zijn de nieuwe patch,hopen dat hij voor xbox beter is.
De pitstop bug is verholpen , maar ik lees op het CM forum dat de AI niet altijd een pitstop maakt. Ik ben mijn carreer opnieuw begonnen en heb dit na 3 races nog niet meegemaakt.
Nou een van mijn grootste ergenissen is niet verholpen. De absurde targets in je eerste jaar.... 12e worden in een Lotus is gewoon niet realistisch.
Ik heb er alweer problemen mee gehad, de eerste race direct in ronde 3 pitten (20% race) en direct sta ik er meer dan 10 seconden. Uitgedrukt en ben er klaar mee.
Je bedoelt 10 seconden acherstand op de rest na het finishen? Als je zo vroeg stopt kan het zijn dat je te lang doorgereden hebt op één soort band. Is het niet zo dat de 'verslechtering' van je banden in relatie staat met het percentage van de race die je rijdt? 20% race = 20% levensduur van het origineel.