[Algemeen] Kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 2 okt 2010.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Collega van me heeft 'm al een week in huis. Via-via uit Engeland.
    Is er aardig over te spreken.

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    http://www.joystiq.com/2010/11/04/kinect-review/

deze reviewer is matig positief... ze hebben de retail versie maar spreken minder positief over de volgende zaken, met daarachter mijn opmerking/vraag aan oa mrX en fardo die kinect al hebben of getest hebben:

- gezichtsherkenning voor mensen met bepaalde soort bril is een probleem(reflectie/verberging) (fijn.. ik heb een bril en mijn vrouw ook, dus ben benieuwd of dit dus een soort roulette gaat worden elke keer t werkt wel of t werkt niet)

- de ruimte die nodig is om kinect ECHT goed te kunnen gebruiken voor 1 persoon maar al helemaal voor 2 personen(7ft voor 1 persoon en 9ft voor 2 personen.. dus een kleine 2mtr10 voor 1 persoon en 2mtr75 voor 2 personen)
    Ik kan maximaal van mijn tv 2mtr40 staan.. dus ik kan nooit met 2 personen spelen?? En geld dit voor alle spellen, want bij een spel als kinectimals verwacht ik toch dat kinderen dichter bij zullen willen komen...

- slome manier van scrollen met je handen ipv met controller.. daarbij werd ook gezegd dat je een aantal zaken wel kon aanzetten met gebaren of taal maar niet uit of af. (ik zou verwachten dat als ik kinect on zeg en als ik klaar ben zeg kinect off dat dat zou moeten werken)

Postieve note was wel dat ALS je alles aan de praat had t veel mooier en beter aanvoelde als de wii. Vooral kinect adventures was een geslaagde game om te laten zien wat kinect kan. Als 2e game word ook heel vaak kinectimals genoemd en dance central.. bij die 1e heb ik me een voorstel dat de kinderen vooral IN de camera willen gaan kruipen.. maar dat gaat dus niet echt werken? En bij de 2e zul je dus veel ruimte nodig hebben om samen te kunnen spelen, correct?

mmm. Ik wil m wel gaan halen, zeker in de combi-pack omdat ie dan 50 euro goedkoper is als dat ik m later ga halen, maar wordt wel een beetje bang dat de kamer van jan-modaal niet geschikt lijkt voor kinect. En dat kinect meer is gemaakt op basis van grote amerikaanse "sitcom"huiskamers .

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over dat genoeg plaats hebben heb ik ook wel bang voor.

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Gemiddelde score van verschillende reviews voor de launchgames.

Dance Central 85.00%
    Kinectimals 76.67%
    Kinect Sports 74.78%
    Your Shape: Fitness Evolved 72.50%
    The Biggest Loser Ultimate Workout 70.00%
    Sonic Free Riders 69.17%
    Kinect Adventures! 67.38%
    Kinect Joyride 55.50%
    Adrenalin Misfits 50.00%
    Fighters Uncaged 41.25%

Laatst bewerkt: 4 nov 2010
  5. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie de wereld draait door heeft gemist, moet zeker even naar uitzending gemist gaan. Wereldse demo van Kinect.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Grapje? Sommige dingen gingen niet helemaal lekker :+. En is met dat spelletje rennen, moet je daar gewoon zo hoog mogelijk je benen in de lucht gooien? Zo'n idee kreeg ik namelijk bij het zien van Arie

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die adventures die er gratis bijzit scoort toch enorm slecht,misschien maar een game gaan bijhalen dan.

8. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check Twitter op #dwdd en je snapt waar ik het over heb. Duizenden vrijwel enkel positive reacties.

Tuurlijk ging het begin niet helemaal lekker, Maar onder studio condities met al die lampen, geluiden, mensen, ging het meesterlijk. ( trouwens inderdaad: hoe hoger je benen, hoe sneller)

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren kinect gecheckt.

Voor mij voeg het nog niks toe.

Al moet ik wel bekennen dat ik Kinectimals echt geweldig vond.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het over die uitzending van vandaag want die staat nog niet online.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Okee, ja misschien ook een beetje misplaats van mij want ik moet kinect toch echt een keer gaan testen 8). Hier in Groningen zag ik ze ook al staan in zo'n tijdelijke winkel. Ze zijn wel goed bezig qua marketing iig!

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Enorm slecht is nou ook weer overdreven. 8)
    Het is gewoon geen volwaardige game, meer een showcase voor wat Kinect allemaal kan. Maar daar scoor je geen hoge punten mee bij de reviewers.

Met Adventures zal ik me iig al even bezig kunnen houden (lekker aan mijn conditie werken tijdens het halen van achievements. :cool:). De 19e komt Harry Potter binnen, en mijn zusje heeft al gezegd ook nog Dance Central te kopen (waarschijnlijk niet gelijk op de release, maar toch)

Ik hoef iig niet bang te zijn dat Kinect stof gaat verzamelen. :+

13. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    IGN geeft Kinect zelf een 7,5, maarja denk dat we in de toekomst wel worden verbaasd met wat ie allemaal kan. :D

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kunnen ze een apparaat nu een punt geven? Dat zag je toch ook niemand doen bij de release van de consoles. 8) Het is nu nog totaal niet te beoordelen hoe goed Kinect écht is.

15. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Deden ze bij Move ook, don't blame the messenger. O-)
    Hier is die review.

16. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enorm slecht is wel overdreven maar had er toch wat meer van verwacht,die kinectimals en die kinect sports lijken ook wel interessant.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De enige die ik de schuld geef zijn sites die denken dat het nodig is om de hardware een punt te geven. Slaat eigenlijk nergens op. :+

Zag idd eerder ook een link naar die review maar ik weiger ze hits te geven door erop te klikken. :p
    Je moet nooit teveel verwachten van games die je ergens gratis bij krijgt. ;)

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    En waarom heb je juist dit forum gekozen om de hele tijd te lopen bleren dat we Kinect moeten kopen? :+

19. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Halo is al verwerkt in Kinect :eek:

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat spel ziet er wel leuk uit ! maar gaat wel snel vervelen denk ik.

Deel Deze Pagina