Ik vond het een nogal zwakke laatste aflevering. Dr gebeurde eigenlijk geen ruk. Ook dat ze allemaal 1 voor 1 weggaan. Yeah right, alsof ze niet allemaal hetzelfde vliegtuig nemen. Gewoon extra dramatisch maken/de zendtijd vol krijgen. Ach bij elkaar was het best vermakelijk.
Volgende week de reünie! En op naar de Wintersporteditie. Goed, bijna elke aflevering viel een beetje tegen maar het was zeer vermakelijk.
Kan die Jokertje echt niet serieus nemen. Begint die over wat Tony kan gaan doe met dat meisje. Komt die toch met voorstellen.... Echt die gozer heeft volgens mij een IQ van 80. Verder was Aflevering 1 het leukst verder was er geen zak aan.
In de vorige aflevering ... "Sniper gaat op oorlogspad..." ... wat een zielepoot die gast. Lekker tof doen en bij z'n vriendjes blijven hangen. Weinig oorlogspad, gewoon kansloos macho gedrag. Maargoed, die kerel heeft alleen maar lam lopen zijn met z'n "Shrek" de gehele vakantie.
Die hele gast is sowieso een aanfluiting. Eerst een grote bek hebben over zijn sniperen en het naaien van Zweedse meissies, en dan vervolgens vanaf dag 1 de hele vakantie met dat arrogante mormel in bed liggen. Kunnen hij en Roos niet thuisblijven voor de wintersport?
Komt omdat ze bij Jersey Shore met de auto kwamen en toen gingen ze ook 1 voor 1 weg, maar in dit geval slaat het natuurlijk helemaal nergens op
En die dikke reet! Nee, ik hoop dat ze verdwaald raken op één of andere berg tijdens de wintersport straks. Waren allemaal wel gouden mensen, behalve Sniper en Roos. Bah! Hoe zou de wintersporteditie eigenlijk gaan heten? Oh Oh Tirol?
Ik hoef jou echt niet aan te melden voor de fanclub van Roos zo te horen. Wat mij de meeste haat naar boven brengt is dat ze nog denkt dat ze lekker is ook. Sniper heb ik niet echt een hekel, maar ik vind hem eerder zielig. Probeert een Haags accent na te doen (is goed te horen door een hagenees) en is een man met veel woordjes weinig daden.