Wat is de House manier? Ik heb ook eens wat gelezen over het lid worden van een gang, is dat mogelijk? En weet iemand of je op een gegeven moment kan handelen met de NCR in equipment? Ik heb ze al best veel geholpen, maar niemand kan supplies missen. En ik moet toch ergens mijn Service Rifles vandaan halen... die Repair Kit kom ik nauwelijks tegen. Ook zou ik wel graag een NCR Combat Armor willen. Zitten een paar een heel toffe bij, zoals het pantser waarbij je een doek voor je mond hebt. En ik vind het tof dat Charisma de kracht van je companions beïnvloedt. Als ED-E straks niet meer doodgaat door mijn hoge Charisma, wauw! Super handig als 'scout', ik zie vijanden van mijlen ver aankomen.
Ik ga deze game toch zeker even oppikken als hij een paar tientjes goedkoper is. Lijkt me eigenlijk nog leuker dan het origineel.
In camp Mccarran, beetje in het zuiden van vegas. Daar heb je een grote loods waar zo'n dude zit met veel supplies. Ik hoef mijn hoofd daar niet meer te laten zien Ik word meteen zwaar onder vuur genomen.
De map van New Vegas met alle locaties: Spoiler Nog een map maar daar staan nog niet alle locaties op: Spoiler
Dacht eerst aan radiation. Maar volgens mij klopt dat niet. Zal nog wel even opzoeken. Edit: Ik denk beschavingen en plekken van dieren etc.
Camp McCarren serieus? Enige wat ik daar kon vinden was een kerel die heel veel gezond voedsel en schoon water verkoopt. Thanks, ga ik nog eens kijken! Is er daar trouwens ook een goede dokter? Ik kan wel de dokterstent vinden, maar er is nooit iemand aanwezig. Volgens mij is een perimeter het gebied van een bepaalde factie. Soms is de naam van het gebied waar jij bent niet Mojave Wasteland maar bijvoorbeeld Fiend Territory.
Yay uitgespeeld op Hardcore. Best wel tof einde had ik. Spoiler (Ik hielp Mr.House en heb die Legate en De Generaal vermoord) 9/10 Vond 'm beter dan Fallout 3.. Waarschijnlijk omdat het wat meer shooter is geworden.
Inderdaad, dus ik dacht na 3x proberen ik block m wel ergens of ga op iet's hoogs staan. blijkt het dat ie ook een 9mm heeft D: Wel jammer dat je niet verder kan na die missie want dat zwaard was wel chill.
Gewoon sniper met armor piercing bullets. BAMN! Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Komende dagen nog een beetje wat makkelijke achievements doen, dan kan ie de kast in, en dan maar wachten op de dlc. Erg leuk spel, maar erg makkelijk. Dan had ik m ook wel op normal.
Hij is ook makkelijker dan F3, maar die werd weer makkelijk doordat je gewoon bijna onbeperkt Stimpaks kon kopen. Hier is dat niet het geval. Mijn vaste uitvalbasis voor Stimpaks was in F3 Rivet City.
Welke faction is het leukst om bij te horen? Ik vind caeser legions het vetst, maar ik weet niet of hun ook de leukste quest hebben? Zal ik yes man helpen, de legion , ncr of ...? heeft iemand ervaring hoor het graag
Dat vraag ik me ook af ja maar ik denk dat ik gewoon voor NCR kies, omdat dat het handigst is. Anders haat de NCR je en dat lijkt me niet handig. Yes Man lijkt me ook wel leuk.
Yes Man deugt niet helemaal kan ik je zeggen. Ik vind het persoonlijk toch leuker met mensen te siden, dus heb ik daar de 2e keer voor gekozen.
Damn, ben bezig met de Beyond the Beef side quest. Is het wel mogelijk die te doen zonder karma etc. te verliezen?
Die heb ik ook open staan ja. Alleen ik moest eerst beroemder worden als ik lid wilde worden. En dat ben ik nu dus ik ga er maar weer eens mee verder.