Overduidelijk te zien dat de anderen veel last hadden van lag, zoals ze maar een tijdje op hem af lopen en gewoon niet terug schieten. Of 2 tegelijk die op hem af komen en allebei worden neergeschoten.
Niet echt gezien. Anders zouden ze wel teleporteren. Misschien is alles wel een beetje in scene gezet. Spoiler niet bedoelt voor serieuze mensen. Spoiler EWOUTJUUUUUUU
zit er eigenlijk weer zo'n mode als "War" in ? dat vond ik altijd wel een van de tofste mode's van treyarch !
En dan krijg je 'm dadelijk nog pas volgende week donderdag ofzo. /edit: Export countries we deliver to Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries
werd net gebeld dat ze de spellen vandaag niet krijgen maar maandag gezien de Bart Smit en FRS dit hebben geëist bij de distributeur ,oa vanwege nachtverkoop en acties e.d. , en mijn leverancier had op zijn klote gekregen vanwege vorig jaar naja maandag zeker iig.
Nogal logisch met zo'n grote nachtverkoop dat er dan geen andere winkels zijn die hem eerder gaan verkopen (anders valt zo'n nachtverkoop in de soep). Eerder als dinsdag zal je Black Ops echt niet in de winkel vinden.
En de "kleine" winkels die het wel eerder willen verkopen, kunnen volgens mij gelijk hun winkel sluiten, die geldboete die ze dan krijgen is enorm.
Vandaag mijn kontrol freeks binnen gekregen, speelt echt heerlijk met die knoppen erop. Is eerst even wennen maar vooral met een sniper is het nu zoveel makkelijker, sensetivity kon ook een heel stuk omhoog zonder precisie te verliezen. Trouwens over noobtubes in BO, je hebt nu ook een perk genaamd flack-jacket. Hierdoor moet een grenade van een tube echt precies tegen je aankomen anders wordt je nauwelijks erdoor geraakt.
Treyarch zei dat het niet goed naar voren zou komen zonder voertuigen.. Echter hebben mensen die de beta speelde een lijstje gemaakt met de gamemodes waarin war ook voorkwam.. Het is dus even afwachten.
Vanmiddag maar eens thuis kijken, maar volgens mij klopt er iets niet bij freerecordshop. Heb een email gekregen dat call of duty black ops hardened edition verstuurd is naar mij. Had hem er gisteren besteld.