heb er erg veel zin in, ook veel zombies weer killen*)+ Mp filmpjes en zombie filmpjes zien der echt goed uit. Alle nieuwe guns,perks,menu's,graphics enz. enz.*)
Thanks man ! uiteindelijk denk/hoop ik dat die mode er wel inzit. Want ook in WaW was er toch niet veel byzonder aan die ene tank en kwamen er volgens mij ook geen voertuigen aan te pas.
snipen gaat idd beter. Had alleen het idee dat ik met SMG's minder accuraat was juist. Zal wel een kwestie van wennen zijn.
ik heb echt kapotveel zin in deze game, maar volgens mij gaan de meeste mensen zich echt ernstig ergeren aan die RC-XD, het is gewoon een soort predator missile, maar dan als bij 3 kills! ikzelf zou dan al elk potje 5 van die dingen kunnen inroepen, moet je nagaan als 10 spelers zulke karretjes bij een 3 killstreak inroepen. Ik denk dat het een chaos wordt dankzij dat karretje,,khoop t niet, maar kdenk t wel...
Ik had in een review gelezen dat ze nogal moeilijk op en van je knoppen af gaan. Ook dat de tanden lang in de originele knop blijft staan. Klopt dit? Of valt het mee, lijkt me wel tof om te proberen namelijk!
Je moet er wel even moeite voor doen, maar het verwijderen gaat prima. ik hecht er meer waarde aan of ze goed blijven zitten en dan is het geval.....
Ik ga ze vanavond ff bestellen. Weet je wat de levertijd is ongveer? Ik wist eerst niet wat je sig was, ben er inmiddels achter.
Eenmaal die knoppen gemonteerd haal ik ze er toch niet meer af. Heb er nu zo'n 2 uur mee gespeeld en vind ze geweldig! Levertijd bij mij was een dikke week.
Idd gewoon naar een nachtlaunch gaan of meteen in de ochtend naar de winkel Dat online bestellen snap ik nooit , tenzij het echt 20 euro scheelt.
Ik speel toch maar 1 spel MW2 en vanaf dinsdag BO. Heb MW2 in dec gekocht samen met me Xbox en er niet meer uitgehaald.