[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een Double Headshot kunnen maken met me M24:cool:! En ik zag alleen maar het oranje spot tekentje aan de andere kant van de map(Atacama Desert,Conquest)_O_!
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nieuwe trailer.

    Het goede nieuws: FLAMETHROWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Het slechte nieuws: "Coming WINTER 2010"

    En dat komt dus slecht uit met cataclysm :mad:

    [yt]HgMip96ugvI[/yt]


    edit: nog een trailer, deze is van Battlefield play4free, een gratis game waar je je sinds een uurtje HIER kunt aanmelden voor de closed beta.

    [yt]tlCPhYZfy3g[/yt]

    Battlefield Play4Free(TM) is a new free to play game from the same team that brought you Battlefield Heroes(TM). Set in the modern theatre of war Battlefield Play4Free is a first person shooter with realistic graphics.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2010
  3. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die Vietnam uitbreiding dan ongeveer. December pas fso?:{
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is gewoon BF2? Maakt het niet minder (in tegendeel) maar toch:9
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Yup, maar daar is niets mis mee want het is gratis :)

    Uitgever Electronic Arts heeft vandaag een nieuwe, gratis te spelen Battlefield aangekondigd. Battlefield: Play4Free combineert de maps van Battlefield 2 met de klassen en wapens van Battlefield: Bad Company 2. Ook gebruikt het spel het microtransactiesysteem van Battlefield Heroes, waarin spelers bepaalde uitrusting kunnen kopen.

    De maps van Battlefield 2 zijn grafisch opgepoetst en iets kleiner gemaakt, om het tempo in het spel te verhogen. In totaal 32 spelers kunnen het tegelijkertijd tegen elkaar opnemen binnen een map, aan Amerikaanse of Russische zijde.
    Het spel staat gepland voor de lente van 2011. Spelers kunnen zich op de officiële website van het spel inschrijven voor de gesloten bèta
     
  6. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds van plan deze game te kopen, of zou ik wachten tot BF: BC 3 uit komt?
     
  7. Airman738

    Airman738 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker cool uit muziekje kwam me ook weer bekend voor van bf2 the good old days :9 strike at karkand!!

    Zou dat "hill" level beginnen met allemaal begroeiing en dat je dan langzaamaan alles plat brand/bombardeerd going up the hill? zou wel cool zijn
     
  8. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerst volgende is toch gewoon battlefield 3 ipv BC3?
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nu BFBC2 MP/onslaught doen?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  11. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Gratis map pack voor Battlefield: Bad Company 2 op komst

    8 nov. 2010 15:16 / Gewijzigd 8 nov. 2010 15:16 / Door: Marcel Vroegrijk / 0 reacties / Bron: Eurogamer

    Uitgever Electronic Arts heeft laten weten dat Battlefield: Bad Company 2 binnenkort een VIP Map Pack 7 krijgt. De DLC is gratis voor spelers die de game nieuw hebben gekocht en daarmee in bezit zijn van een VIP-code.

    VIP Map Pack 7 voegt vier nieuwe maps toe, waaronder twee maps uit de eerste Bad Company, namelijk Oasis en Harvest Day. De maps hebben nu wel 'full destruction 2.0', waardoor de omgeving in details kapot kan worden geschoten.

    De andere maps, Cold War en Heavy Metal, zijn gebaseerd op de singleplayer van de game. Wanneer de DLC wordt vrijgegeven is nog niet bekend. Ontwikkelaar DICE stelt dat deze "eraan zit te komen".
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    NICE!!!! Dit had ik echt niet meer verwacht zeg...gewoon nieuwe maps eindelijk ook.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En niet de minste mappen. Harvest Day vond ik persoonlijk misschien wel de beste map uit BFBC1
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch jammer dat het weer oude maps zijn, dus toch. Maar misschien wel beetje veranderd. Maar mag niet klagen, we hoeven hier niks voor te betalen.
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAAH! Dat is nou eens vet. Blijf ik deze game toch nog spelen:+

    Is er nog iemand die met mij Onslaught wil doen (en de chievs wil halen?) ben een goede speler maar in je eentje is er niet veel aan:emo:
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik liep een paar dagen geleden nog rond op Harvest Day in BC1:) Helaas wat weinig spelers, maar de map zelf is prachtig, ben benieuwd hoe deze in BC2 'aanvoelt' mappen kunnen dan wel hetzelfde zijn maar toch anders aanvoelen. Tenminste dat had ik in GRAW2 waar ook classic maps uit de oude GR zaten (wel hetzelfde, maar het speelde, vanwege GRAW ipv GR toch heel anders)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Yeah Oasis en Harvest Day! :D Toch wel de 2 beste maps van BC1.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Nice!! Nog niet bekend wanneer ze komen?
    Tja, ze moeten toch wat om hun spelers te behouden. Een aantal zullen denk ik overstappen naar Black Ops.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ah, da's wel beter inderdaad, misschien toch maar weer eens spelen :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina