Call of Duty: Black Ops [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edjuuuuuh, 3 nov 2010.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon bol.com gedaan met acceptgiro, hoef ik tenminste niets voor te schieten.

2. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bij Dynabyte besteld voor E 48,59 met kortingskaart (10%)en deze kortingscode: sw5001 (10%):thumbs:
    Die code kan iedereen gebruiken..

3. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm de eerste verhalen dat de game al verstuurd is komen al weer op het internet :')

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat ben ik blij dat de party chat weer is aangeschakeld zeg...
    Je krijgt echt de meest trieste figuren tegen je.
    gelijk op je schelden en hoe lelijk je moeder wel niet is.

Zo blij dat ik dat soort dingen niet meer hoef aan te horen, schaam mij echt werkelijk voor nederlanders op dat soort momenten.

5. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Hahaha echt hé :lol:

6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Niet in alle Gamemodes kun je party inschakelen hoor. Bij S&D is het nog steeds uitgeschakeld en terecht!

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ach ja, heb het toch maar gedaan.
    We zullen zien! :9

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schaam me alleen voor mezelf..

En vind het fucken online soms ook wel lachuh zolang het niet TE erg word.
    Maar idd partychat is wel een stuk relaxter.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee dat is waar en ook gewoon logisch. SnD zitten ook niet zoveel mongolen bij elkaar :emo:

Voor de andere gamemodes is het gewoon ook een stuk logischer als je in partychat kan zitten. Ten eerste hoef ik geen klein piepstemmetjes te horen praten over welk wapen het best is en ten tweede dus voor die nederlanders.
    Btw niet alle nederlanders zijn zo hoor, maar telkens als ik tegen 1 of andere clan moet wordt ik helemaal de tyfus in gescholden als ik hoi terug zeg 8) like c'mon ga wat nuttigs doen ofzo

10. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Je kan toch de personen die je niet wilt horen gewoon simpelweg muten? Of je kan Voice op Friends Only zetten en hoor je dan alleen je vrienden van je Friendlist.

11. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg zojuist een mailtje van FRS dat mijn bestelling verzonden is. Betreft wel de PS3 versie. Is dit niet wat te vroeg?

Ik ben zeer benieuwd naar de 3d mode. Toch een van de grotere games met als eerste 3d ondersteuning. Heb er zin in!

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je een 3d tv dan?

13. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dat had ik vorige jaar met MW ook bij FRS,bleek dat veel mensen dat hadden gehad en dat dat fout was.
    s'maandags werd ie uiteindelijk verzonden en dinsdag(op de release) had ik hem binnen.

Zelf heb ik mijn game gepreorderd bij Castle games vanwegen de prijs paar maanden gelden (79 euro)
    ,wie heeft er ervaringen met grote releases bij deze winkel

14. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    tgebeurd vaak ja. Meestal mute ik ze meteen maar soms gewoon er lekker tegen in gaan. Werkt wel stoom afblazend zeg maar :p

Maar komt ook wel voor dat je gewoon erg gezellige mensen tegen komt. Zo ben ik meerdere van mijn xbox vrienden tegen gekomen (meeste er alweer uit maar toch ;)).

15. oyke69

oyke69 Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel hem al sinds 1 nov online via x link kai speelt perfect!!!!!nog eve wachten tot maandag:p

16. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    leuk voor je ga dat maar op het 7s forum omroepen boeit ons hier allemaal geen flikker

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    True, bij gears of war en rainbow six was ik ook zo aardig wat nederlanders tegengekomen, maar het hoeft van mij gewoon niet. Ja ik kan ze muten, maar dat doe ik elk potje al.

Maargoed Black ops wordt zowieso veel beter \o/

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Black Ops krijgt meer DLC dan ooit tevoren (X360, PS3, PC)

Nieuws | 5 november 2010 - Activision is van plan om voor Call of Duty: Black Ops het "grootste aanbod" digitale content ooit aan te bieden. Dat heeft Activision CEO Eric Hirshberg gezegd tijdens de Investors Call.
    "Het blijft ons doel om de Call of Duty-franchise aan zoveel mogelijk nieuwe consumenten op de wereld te leveren. In 2011 verwachten we het jaar sterk te beginnen met continue verkopen van Black Ops en de rest van de Call of Duty-catalogus. We hebben een significante hoeveelheid hulpmiddelen aan het merk toegevoegd en volgend jaar leveren we de Call of Duty-community onze grootste line-up van digitale content ooit".

Specifieke details van de downloadable content zijn niet verteld, maar gezien de vorige Call of Duty-games kunnen we onder andere nieuwe multiplayerlevels verwachten. Wellicht ook voor de Zombie-modus. Daarnaast heeft Activision Blizzard tijdens de Investor's Call ook de kwartaalcijfers vrijgegeven.

19. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic

drolletje mag ik jou toevoegen ? \o/

20. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92

Deel Deze Pagina