[XOne] Xbox live rare code invalid misschien??

Discussie in 'Games' gestart door mrbeast, 5 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Hoi,

Kheb zojuist van www.xbox360gold.nl 1maand gekocht en heb het op www.xbox.com inloggen en dan ingevuld ga ik naar boven zie ik dat ik nog geen gold heb....

Wat moet ik nu doen???

2. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij duurt het altijd een tijdje (een paar uurtjes) voordat Gold echt geactiveerd wordt als je het activeert op xbox.com.
    Geeft het een invalid-code aan of zegt het alleen dat je nog geen Gold hebt?

3. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    ik wil iemands party joinen zegt t ik heb gold nodig....

typ ik de code in op xbox dashboard dan zegt hij code invalid

4. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is logisch, want je hebt de code al ingevoerd. Ik denk dat je het beste over een paar uur (om 20 of 21 uur) opnieuw kunt kijken of Gold geactiveerd is. Als dat niet zo is, dan zou ik contact opnemen met de leverancier want dan kan het zijn dat er iets mis is met je code. Succes!;)

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Op de site staat dat ik wel gold heb ga ik naar de xbox geen gold.... :p ik hoop t ook :D

6. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    In dit geval denk ik dat het een kwestie van wachten is. Daarom kun je eigenlijk ook beter de code altijd op je xbox invoeren, dan word je meteen als Gold-lid geregistreerd. Maar goed, dat is dus een tip voor de volgende keer. ;)

7. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    even uitloggen met je profiel, opnieuw inloggen en het probleem moet verholpen zijn.

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    mrbeast, dit soort dingen passen makkelijk in de centrale topics als deze. Je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina