Mooi level lijkt t wel ! En ik vond t wel grappig ? Gaat toch niet zeggen dat mensen dit serieus namen ?
Aan de stem kan je toch echt horen dat hij zich hier echt druk over maakt. Zelfde type speler dat door de headset vloekt als hij weer eens door zijn kop wordt geschoten en dan lag de schuld geeft. Dat de meesten hier wel kunnen lachen om zoiets zegt helaas niks over de gast van dat filmpje:{
Dit bedoel ik dus, sommige mensen kunnen zich echt druk maken over dit soort shit. Zo'n beeld heb ik van degene die de glitch heeft ontdekt. Ik kijk van weinig meer op tegenwoordig
Die gozer in het filmpje spoort echt niet Sloopt ie zijn eigen tv, wordt ie boos omdat zijn tv het niet meer doet hahaha moron
Dusss, mijn reactie zorgt wel voor veel reacties zeg. Ik heb vooral met MW1 gewoon veel last gehad van engels sprekende kinderen die zich echt overal druk over maakten. Gelukkig was er de mute knop, deze gast had echt zo'n stem van iemand die zich hier ook daadwerkelijk druk over zou maken. Even op youtube kijken leert dat er ook mensen zijn die bij nieuwe spellen meteen alle glitches op zoeken en dat dan meteen moeten melden enzo. :{
Volgensmij is deze nog niet langs geweest toch? De nieuwe Decoy granaat die schoten afspeelt en als dot op de enemy radar verschijnt! Lijkt mij wel dope om in S&D te gebruiken ofzo.. Al is het niet heel moeilijk om hem te onderscheiden van een enemy aangezien het ongeveer hetzelfde salvo is wat steeds word afgevuurd?
Dope ! Denk dat ik die wel vaak ga gebruiken. Ik vraag me wel af hoe het zit met die gouden camo.. Eerst las ik dat je die pas kon krijgen bij prestige 14 ofzo en het lijkt mij stug dat er mensen al zover zijn gekomen in die paar weken van de beta.
als je het karretje zelf vaak hebt is het echt chill , maar als je em tegenkrijgt en bezig bent met een killstreak dus echt niet. Al bij 3 kills man, dat kunnen de gewone cod spelers makkelijk. Maar ik heb der wel veel zin in