waarom geen wisselforum? ik ben ze aangekomen heb het weer voor elkaar! mag de winkel niet noemen. het heeft me ook wat meer gekost maar ik ga spelen
eens sommige mensen .... vind het " wie heeft em al gespot" topic ook altijd hilarisch ... wat een stelletje sukkels zeg
Goed nieuws! hehe ik ben ook steeds te laat. Persoonlijk vind ik 3D echt niks. Heb dan alleen nog maar films en tv gezien maar zie absoluut de meerwaarde niet. Vind het eerder een nadeel. Ben benieuwd of het wel iets gaat worden. Berichten en reacties zijn zeker niet zo positief als ze gedacht hadden. Gast je hebt helemaal gelijk! Dat die appel dat ligt te modden en standbyen is gewoon te triest voor woorden. Snap niet dat het mogelijk is. Lijkt een beetje op dat magazijn in Perfect Dark Zero dat je weg kon gooien. Idd. Hoef hem nu niet te hebben. Wil sowieso naar de nachtlaunch toe.
aangezien ik dit duidelijk heb afgesproken met de eigenaar ga ik dit niet noemen. doe er je voordeel mee voor zover dit kan door de foto te laten zien. (uiteraard heb ik geen bon gekregen) foto op: http://img525.imageshack.us/img525/7088/foto4zj.jpg
aangezien ik heb gezorgd dat het mij persoonlijk geen geld meer kost. denk ik dat ik het heeeeel slim heb geregeld ik ga nu in iedergeval aan de gang
Je praat jezelf wel een beetje tegen hier dan. Maar wees trots en aan je reacties te zien ben je niet eens oud genoeg om dit spel te spelen xD
is dit nou jaloezie of wat is dit? wat is er mis mee om die game z.s.m. in huis te hebben? jammer dit soort reacties.
Wat een haat allemaal voor die jongen.. Hij heeft t toch goed geregeld? Ik wou dat ik een kennis had bij een gamestore die wat laks was met release dates. Toch lekker om in het weekend al te kunnen beginnen, komende dinsdag/woensdag heb ik amper tijd