ik snap het probleem ook niet. Waarom zou iemand meer betalen? Vaak zijn mensen ook vaste klant bij een winkel vanwege goede service en omdat ze meer te bieden hebben. Na de launch en pre order kortingen wordt het spel gewoon 60 euro bij de meeste winkels. Daarnaast snap ik dat hij niet wil zeggen waar hij het heeft gekocht. Als ik een game winkel eigenaar goed ken en ik krijg hem eerder loopt hij wel het risico een hele fikse boete te krijgen die je als zelfstandig ondernemer niet kunt dragen. En dan nog wil hij niet dat alle mensen die het op internet lezen ook bij zijn winkel aankloppen
Al komt mijn game twee later binnen daar lig ik niet wakker van. Heb genoeg games Ga nu maar spelen je hebt er extra voor betaald en toch ook weer niet.
het heeft helemaal niets met connecties te maken. ieder ander met een beetje leuke vlotte babbel had dit voor elkaar kunnen krijgen. en ik kan rustig reageren tussen de games door hoor.
weet ook nog wel toen ik COD 4, 3 dagen eerder had. Iedereen in mijn friends gelijk: huh waar heb je hem vandaag: is de SP vet enzovoorts. Wilde dat ik hem nu ook had. Heb ik wel 5 euro extra voor over hoor, dan maar geen pre order korting. Als ik vanavond ga stappen kost het me weer geld, meer dan die paar euro meerprijs als ik COD nu zou kopen
er is genoeg online materiaal te vinden op youtube hoor, Wat wel handi is: Kan je een Bart Smit bon met alleen Bart Smit logo bij je spel leggen en dan foto maken. Dan kunnen we naar de winkel en zeggen dat het embargo eraf is door Bart Smit en het spel kopen
yeah right.... Bart Smit en FRS zijn degene die geeist hebben dat het spel niet eerder verkocht mag worden... anders zat ik hem nu ook te spelen
Nee ze hebben geeist dat de groothandel de game pas maandag mag leveren aan de winkels om de vroege verkoop tegen te gaan, aangezien er in nederland maar een paar zijn kan het goed dat bekside uit belgie komt..
Wat ik me afvraag: waarom zit je niet gewoon BO te spelen ipv op dit forum zitten? Ik zou het wel weten