[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, maar dat is niet zo erg. Het moest gewoon even omdat F3 echt kut begon te lopen.

2. FiDoDiDo007

FiDoDiDo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Maar goed dat ik de hele week vrij was :9 . Heb de game uitgespeeld en heb de game ook al redelijk uitgekamd (27 uur stond er op de klok!). Nu nog een paar (side)-quests die open staan. Dan beginnen aan een evil char (eerste was good), of eerst Fable 2 herspelen kijken naar de verschillen (Fable 1 al gedaan voor de release van F3, maar daar is de lol ondertussen wel een beetje vanaf na al die jaren zeer vermakelijk te zijn geweest). Ik moet wel zeggen dat ik geluk heb gehad zonder vastlopers of irritante bugs. Het enige wat ik heb gehad is het af en toe verdwijnen van de 'goldtrail' en heb een keer of 2 een ingekakte frame rate gehad. Allemaal vergeeflijk in mijn ogen. Ik heb me dus vermaakt en heb eigenlijk wel zin in DLC of Fable 4. DLC zou wel leuk kunnen zijn op het oog me koning(in). Nog wat beslissingen e.d. Daarvoor lijkt het me al leuk om te herspelen kijken hoe de wereld eruit ziet met andere beslissingen. Voor degene die hem nog niet uit hebben; Veel plezier en hoop je weinig bugs toe.

3. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de game ook uitgespeeld maar hoe krijg je die demon deuren open

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Verschilt per deur ;) Maar als je het wil weten kan je ook zelf ff google'en hoor. Anders naar fable.wikia.com

5. Timm3H NL

Timm3H NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Multiple Heroes?

hoihoi,

aangezien er al aardig wat pagina's zijn en ik nu niet zoveel tijd heb, vraag ik het maar gelijk: is het mogelijk om net als bij fable 2 meerdere heroes te hebben? ik heb namelijk geen zin om straks me 1e hero kwijt te raken...??

6. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hen opeens last van een hele bizarre bug: ik ben getrouwd met een leuke blonde blanke dame en daar kreeg ik ook een kindje mee. Nu is dat kind opeens hardstikke zwart! :) iedere keer als ik in de buurt ben komt dat ventje op me af rennen met 'daddy daddy!'. Nou heb ik daar wel mijn twijfels over! Lol Zou dit nu een geintje zijn van Lionhead of is het gewoon een fout in het spel?

Laatst bewerkt: 6 nov 2010
  7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kunt 5 heroes per profile hebben.

Ik, en vele anderen, hebben daar ook last van. Komt door een programmeer-fout van Lionhead die er al sinds F2 in zit. Het wordt allemaal willekeurig bepaald.
    Ik merk dan ook dat ik mijn dochtertje meer aandacht geeft dan mijn zoontje. :eek:

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe ga ik naar The Road To Rule?

/NVM, al gevonden.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    zie ik iets over het hoofd of moet je echt elk huisje wat je wilt repairen stuk voor stuk langsgaan? vreselijk irritant, een repair all of upkeep (zoals bij je eigen huis) zou wonderen doen

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook last van inderdaad. Heb inmiddels heel Bowerstone en Brightwood opgekocht. ( Grootgrondbezitter FTW! :thumbs: ) maar die durability van de huizen gaat echt veel te snel omlaag. Je bent bijna constant bezig om huizen te repareren.

Het geld vloeit dan weer wel snel binnen btw, krijg nu sneller geld dan ik het kan uitgeven :+

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb alle huizen verkocht en verdien mijn geld door alle winkels. Ben toch al rijk + geld niet meer nodig. :+

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Als je geld kan weggeven, mag je wel wat doneren voor mijn fonds.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ben gescheiden van mijn huidige vrouw. Een sloerie die rond het kasteel rondhing. Kind natuurlijk mee.

Alleen vraag ik mij af hoe ik een kind groot moet brengen als ik er weer eens eentje heb ofzo? :+

14. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het via het startmenu sneller doen dan ipv elk huisje langsgaan he :)

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    moet je alsnog elk huisje selecteren.. ik bedoel ook via de map..

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kreeg ik net weer een update, dus dit MOET een nieuwe zijn :)

17. IJsjuhh

IJsjuhh Chick on a Mission!

Leuk Bevonden:
    0
    Just in case ;) Kan het beter een keer teveel zeggen dan dat niemand het zegt toch :D

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De butler zegt nog altijd niks...kwalijk dat het nog niet verholpen is.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de gun toch heerlijk. Het combo-t lekker en het ziet er zo dope uit als je met een rifle een vijand schiet terwijl je hem de rug toekeert :D.

20. Timm3H NL

Timm3H NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou is mij net dus verteld dat ik 5 heroes per profile kan maken... nou heb ik dus een 2e hero aangemaakt, alleen geen idee hoe ik dus weer terug naar die ander kan?

Deel Deze Pagina