Idd ik haal deze cod omdat hij hoop ik het goede van Mw2 wel heeft maar het slechte niet. Lees een online shooter het veel content en goede gameplay inc. Leuke amps. Maar dan wel gebalanceerd
Volgens mij heeft hij de game helemaal niet... Ziet er wel leuk uit maar lijkt me op Veteran denk ik ook te makkelijk. Wel irritant dat er burgers op de map lopen. Kun je die ook dood schieten? Yup. MW2 werd ook gereset. Emige wat boeit is de w/l ratio. k/d is voor campers.
Stomme vraag misschien, maar ik zie dat als je bij Mediamarkt pre-ordert/hebt gepre-ordert je een 'steelcase' krijgt. Welke is dit precies? Die harde cover versie? zonder extra's lijkt me.
Klopt, maar van die kleine dingetjes zoals het geluid kan mij al irriteren. Granaten ontploffen nog steeds hetzelfde en op dezelfde manier. Dit zit al jaren in COD spellen, al sinds deel 2, dus die kleine details mogen ze van mij wel wegpoetsen. Laat het geluid lekker zo zijn als in Battlefield en Medal of Honor. Dan heb je pas een COD.
Dat zijn poppen w/l ratio is voor mensen die in games blijven zitten met een kutverbinding, een kutteam, of andere kutzooi. K/d is voor mensen die weten wat ze doen.
K/D ratio is voor mensen die stats-geil zijn of die graag campen. Je kunt echt niet aan iemands K/D ratio zien hoe goed iemand is hoor
Iemand met een hoge kd betekend niet altijd een goed iemand, maar een goed iemand heeft wel altijd een hoge kd.
Dat zeg je helemaal goed, maar je kunt er dus niets aan afzien :{ w/l zegt ook niet alles maar volgens mij wel ietsje meer dan k/d
W/l zegt vrij weinig. Als ik zonder party speel dan verlies ik ontzettend vaak, terwijl ik wél mvp heb.
Ik doe voornamelijk Run&Gun en wanneer ik 'camp' dan is het hoogstens even op dezelfde spot staan met een sniper.. KD Ratio: 2,9. En die van jou?
Dat is dus het stomme aan k/d , jij kunt wel zeggen dat je nooit camped maar dat moeten we dan maar op je blauwe ogen geloven w/l is wat het is (ervan uitgaande dat iedereen ongeveer gemiddeld even vaak moet quiten vanwege slechte host/ cheaters/ andere afspraken)
Yeah hijs binnen ( <---- Gamertag voor bewijs ) Ohja en mijn ratio is altijd kut, en zal altijd kut blijven.. heb nog een leven zegmaar